חשמלית ושמה טויוטה
טויוטה מאמינה במכוניות הנעה משולבת ולאחר שהציגה את הפריוס בעבר, הגיע הזמן גם לדור שני. ובאותה ההזדמנות, גם קאמרי קופה חדשה
טויוטה חושפת בתערוכת ניו יורק דור שני לפריוס, שהיא אחת המכוניות הידידותיות ביותר לסביבה שיש לתעשיית הרכב להציע. בגרסתו החדשה, משפר הפריוס את הנוסחה המצליחה אפילו יותר.
כוח המנוע החשמלי עלה ב-50% ל-500 וולט ומאפשר ביצועים טובים משמעותית, כך טוענת טויוטה. כך המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך שתי שניות פחות מבעבר, ועומד על כ-10 שניות.
אבל רכב חשמלי משולב גז לא קונים בכדי להתחרות במסלול המרוצים, ולכן זה משמח לגלות כי גם צריכת הגז ירדה ב-15% וכי כעת ניתן לנסוע במצב גז או חשמל באופן נפרד או משולב. עוד ישמחו שוחרי איכות הסביבה לדעת כי פליטת המזהמים של הפריוס ירדה ב-30% וכעת הוא מייצר 90% פחות זיהום מרכב בעל מנוע בנזין רגיל לפי הנתונים שמפרסמת טויוטה.
קופה בקאמרי
אם כבר עוסקים במנועי בנזין רגילים, אז חובבי הרכב בודאי ישמחו לדעת שטויוטה עוד לא זונחת אותם בעבור מנועי חשמל וגז ומציגה בניו יורק גם גרסת קופה לקאמרי. נראה שלא מדובר במכונית ספורט אמיתית אלא פשוט בגרסה נחשקת יותר לקאמרי המוכרת. הקאמרי סולארה, מוצעת עם מנוע 4 צילינדרים או V6, כאשר השני מביניהם בנפח 3.3 ליטר מניב נתון של 225 כ"ס ו-33 קג"מ.
האבזור כולל בין היתר מערכת ניווט לוויני מבוססת DVD ומסך 6.7", ותוצע גם ערכת ספורט שתשנה את כיול הרכב לספורטיבי וקשיח יותר. עוד תכלול ערכת הספורט חישוקי 17", דוושות אלומיניום ונגיעות של עור במקומות הנכונים. הסולרה תוצע עם תיבה אוטומטית בעלת 5 מהירויות בלבד והיא תוכננה בארצות הברית עבור השוק האמריקני.