זוהר זיסאפל: הבועה לא חוזרת
יו"ר רד-בינת: "כשכולם מדברים על בועה זה סימן טוב לכך שאין בועה. בועות נוצרות מבלי שהשוק מודע לקיומן"; מנכ"ל סלקום: "צריך לפקוח עין ולהיזהר שלא לצעוד לתוך אותה התרחשות שקרתה בסוף שנות ה-90"
"אני לא רואה בעליות השערים של המניות הטכנולוגיות ובהנפקות החדשות, כמו הנפקת גוגל, חזרה אל הבועה", כך אמר היום (ג') יו"ר רד-בינת, זוהר זיסאפל, בכנס מייקרוסופט ודה-מרקר בתל אביב.
זיסאפל: "כשכולם מדברים על בועה זה סימן טוב לכך שאין בועה. בועות נוצרות מבלי שהשוק מודע לקיומן. בועות אינן נוצרות במרווחי זמן כל כך קצרים. בהיסטוריה של הכלכלה כל הזמן נוצרות בועות. יצמחו עוד בועות בעתיד כי זה דבר טבעי כמו בועות רבות אחרות שצמחו במאות השנים האחרונות, אבל לעולם לא תראה שתי בועות באותו תחום שצמחו בסמיכות זו לזו".
בהתייחס להנפקת חברת גוגל, אמר זיסאפל: "יחד עם זאת, בקשר לגוגל, כמנוע חיפוש בלבד, אם הם יישארו שהיא חברה של מנוע חיפוש בלבד, גוגל לא שווה את הערך שנקבע לה בהנפקה".
מנכ"ל סלקום, יצחק פטרבורג, אמר בכנס: "אני לא יודע אם זאת בועה כמו הבועה הקודמת אבל זאת 'בועונת', וככזו היא מסוכנת. גם המחשבה ששני דברים דומים אינם יכולים לקרות בזה אחר זה, היא מסוכנת וצריך לפקוח עין ולהיזהר שלא לצעוד לתוך אותה התרחשות שקרתה בסוף שנות ה-90".
בועה או לא בועה?
צילום: רויטרס
מומלצים