מתחת לעור - כמו 307
למרות המראה הכל-כך שונה, ה-C4 נסמכת על פלטפורמת ה-307. אפילו בסיס הגלגלים (261 ס"מ) זהה. גם מערך המתלים, מקפרסון מלפנים וקורת מתח מאחור, מגיע מה-307 הוותיקה מאד, שהושקה עוד ב-2001. ממש כמו הגה הכוח החשמלי וחלקים שונים בתא הנוסעים - ידיות, מתגים, בורר הילוכים ועוד. למעשה, זו סיטרואן ראשונה שתיוצר במילוז, מפעל שנחשב מעוז של פיז'ו. הסיבה פשוטה. ה-307 מיוצרת שם.
C4 על פס הייצור, מסתירה את ה-307 שמאחוריה
וכנראה משום כך אין לסיטרואן בעיה לפתוח עם מבחר מנועים עשיר יחסית, הכולל חמישה מנועי בנזין ושלושה דיזלים שאת רובם כבר פגשנו במדי פיז'ו-סיטרואן. ההיצע מתחיל ב-1.4 ליטר 90 כ"ס החדש יחסית, ממשיך ב-1.6 עם הספק מרבי של 110 כ"ס, ומגיע באופן מוזר לשתי יחידות 2.0 ליטר. לראשונה - המוכרת יותר - יש 138 כ"ס, לשנייה בעלת תזמון שסתומים משתנה 143 כ"ס. למעשה, מדובר ביחידה קרובה למנוע ה-180 כ"ס. זו האחרונה, שפגשנו כבר ב-C5, תוצע רק בגרסת חמש הדלתות ועם תיבה אוטומטית, אבל בעתיד תחליף את מנוע ה-138 כ"ס. גרסת ה-180 כ"ס המוכרת מה-RC, תוצע רק בקופה.
באגף הדיזל תוצענה שתי גרסאות ליחידת ה-1.6 ליטר החדשה. לחלשה, בהופעת בכורה בפיז'ו-סיטרואן (הוצגה בעבר בפורד), 92 כ"ס. לחזקה ממנה יש עוד 20 כ"ס. מעליהן ממוקמת יחידת ה-2.0 ליטר המוכרת (138 כ"ס) שפגשנו כבר ב-307 ובפוקוס. זו היחידה שמוצעת עם תיבת שישה הילוכים. גרסאות אוטומטיות תוצענה בתחילת הדרך בגרסת ה-1.6 ליטר (188 קמ"ש 13.1 שניות) ובגרסת ה-2.0 ליטר 143 כ"ס (206 קמ"ש, 10.1 שניות ל-100 קמ"ש) אך בעתיד גם עם אחד מלוגמי הסולר.