שתף קטע נבחר
 

אחת על אחד

וידוי של ראש מחלקת קריאייטיב. והפעם מנהל הקריאייטיב בקשר ישיר, אבי תל

1. כמה זמן בתחום ולמה?

 

קרוב לעשרים שנה! 20 שנה. אני לא מאמין. למה הזכרת לי את זה? אני לא רוצה להמשיך עם השאלון הזה. את סתם מכאיבה לי.

 

2. מתי בעיקר באים הרעיונות (יותר נכון איפה...)

 

יש את הוירוס שמשתולל עכשיו ולכן אני מבלה המון בשירותים (20 שנה אני לא מאמין. אני אדם מבוגר עם נסיון חיים, למה הייתי צריך את זה? למה הסכמתי לשאלון הדפוק הזה?)

 

3. הלקוח האופטימאלי בעינייך? (ומי המעצבן מכולם?)

 

הלקוח האוטופי הוא הלקוח החסר. הנוכח נפקד. זה שלא קיים. מעין בועת לקוח. מה שמותיר אותי לבד עם רעיונות לא אפקטיביים איך להפריח את השממה הזו שנקלעתי אליה בעול כורחי.

 

4. מה הכי מפריע לך בצד התפעולי (יותר נכון - מי מהתקציבאים)?

 

 

הייתי מעדיף להחליף עימם את היוצרות ושולח אותם לעבוד במקומי בשירותים (והעיקר שלא יזלזלו בקירצוף האסלות בשרותי הגברים). בגדול עם התקציבאים הוא עם מוזר. דיסוננסי. תחשבי על זה, התואר המקצועי שלך אינו מתאר את מה שאתה עושה. מתי לאחרונה פגשת תקציבאי שעוסק בתקציבאות הלכה למעשה?

 

5. חשבת על רעיון "גאוני" לפרסומת, אך הבעיה שרק אתה מבין אותו. מה אתה עושה? (חוץ מלדפוק את הראש בקיר כמובן...)

 

אני לא דופק את הראש בקיר ואני לא דופק חשבון לאף אחד.

 

6. אם לא היית עובד במשרד פרסום מה היית עושה?

 

מה שאני עושה עכשיו. רק בלי כל האובייקטים הזרים הללו מסביב (בעצם הייתי דייג או חצוצרן. אולי חצוצרן-דייג)

.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים