שתף קטע נבחר
 

טמפו מנסה לחזק את הזהות הישראלית של בירה מכבי

יצאה בשיתוף פעולה עם וריאיטי במסגרתו תמכור מארזי בירה מכבי מעוצבים ע"י אמנים ישראלים, כאשר חלק מההכנסות יועברו לארגון

בירה מכבי מחזקת את הזהות הישראלית שלה עם השקת מהדורה מוגבלת של מארזי בירה מעוצבים בידי אמנים ישראליים. מדובר בשיתוף פעולה בין טמפו לבין ארגון וראיטי תחת השם "מכבי אמנים", במסגרתו תציע טמפו מארזי בירה מכבי בעיצובים ייחודיים המבטאים את "הרוח הישראלית", כאשר חלק מההכנסות יועברו כתרומה לווראיטי. הפרויקט

 

שלושה אמנים ישראלים מובילים  נרתמו ליוזמה:  מנשה קדישמן, יאיר גרבוז, ועופרה צ'מבליסטה, אשר מהשבוע יצירות שלהם יעטרו את מארזיי בירה מכבי.

 

 

יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, אמר כי "בירה מכבי המיוצרת בישראל מאז שנת 1968 הינה מהנכסים החשובים של טמפו ואחד המותגים הישראלים הבולטים. סקרים שביצענו מראים כי בירה מכבי השתלבה היטב באותם עולמות תוכן ישראלים יומיומיים. פרויקט מכבי אמנים מדגיש ומחזק את הקשר בין בירה מכבי, הגאווה הישראלית והנתינה הישראלית".

 

 

טמפו, שהשקיעה במהלך חצי מיליון שקל, מקווה באמצעות המבצע לאסוף כ-150,000 שקל עבור וריאיטי. מארזי בירה "מכבי אמנים" יושקו במהדורה מוגבלת בכל רשתות השיווק במארזיי שישייה במחיר של 25 שקל. 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים