המיני עושה כושר, ודיאטה
המותג הבריטי האופנתי של ב.מ.וו חושף את מי שמאיימת להפוך ל"הכי מיני": קוראים לה "ג'ון קופר וורקס GP", ויש לה יותר כוח, פחות משקל, והרבה יותר פוזה
וכפי שניתן לראות בתמונות, הקופר-S הייחודית מצוידת במספר סממני עיצוב המבדילים אותה מ"סתם" קופר-S. בין היתר יש לה פגוש קדמי שונה עם פנסי ערפל חדשים, עיטור כסף המדגיש את פתח האוויר למצנן מגדש העל (שבתוכו תג "GP"), חישוקי "18 עם ארבעה חישורים, מראות צד אדומות וכנף אחורית גדולת מידות. הוסיפו לכך ניפוחי מרכב בצדדים, גוון אפור כהה עם גג לבן ועוד קוסמטיקה כאן ושם, ותקבלו מיני שלא תרצו לפגוש בסמטה חשוכה. האפקט הרצוי הושג.
אבל פרט לעיצוב, חשובה גם התכלית. וזה שיעור שב.מ.וו מלמדים אותנו בכל פעם שהם מציגים גרסה ספורטיבית חדשה, כמו ה-M3 CSL למשל, ממנה שואבת מיני GP את ההשראה הכללית. לכן מצהירים אנשי מיני גם על הפחתת משקל של 40 ק"ג, בין היתר תודות לסילוק מושב אחורי (לא נורא, בהתחשב במרווח המצומצם ממילא שהוא מציע) ושינויים נוספים, כמו חישוקים קלים במיוחד ושימוש באלומיניום ברכיבי שלדה שונים.
במקביל, הוסיפו מהנדסי מיני עוד קצת פלפל למנוע הפנטגון של קרייזלר, וכעת מפיקה יחידת ה-1.6 ליטר בעלת מגדש העל הספק מרבי של 218 כ"ס. לעומת 210 כ"ס "בלבד" בקופר-S עם ערכת ג'ון קופר סדרתית רגילה. תוספת הכוח הושגה באמצעות שינוי במצנן הביניים וניהול המנוע, כך נמסר מב.מ.וו.
אגב, המיני ג'ון קופר וורקס GP תוצע החל מחודש יולי 2006, תמורת מחיר של 30,000 יורו לפני מיסים. אבל למרות המחיר הגבוה, אפשר לצפות שכל 2,000 היחידות יימכרו במהרה, בהתחשב בפופולאריות הגבוהה ממנה נהנית המכונית שכבר קרובה לסוף חייה.