עם כל הכבוד לשקיפות
אם ההנהלה החדשה של רמדיה רוצה את אמון הציבור, היה עליה להחליף את השם ולמחוק את רמדיה שהוא שם נרדף לקטסטרופה
"לא רצינו לברוח ולהסתתר מאחורי שם חדש ולצבוע הכל בצבעים חדשים. אנחנו מאמינים בשקיפות ובפתיחות". כך אמר היום (א') אמר יובל לוי, באירוע ההשקה מחדש של מותג המזון לתינוקות רמדיה. לוי, שרכש את המותג לפני 9 חודשים, טועה. כי לפעמים - אם רוצים להצליח - צריך לברוח ולהסתתר מאחורי
שם חדש. בייחוד כאשר מדובר בשם המלווה בכל כך הרבה קונוטציות שליליות כמו רמדיה.
עם כל הכבוד לשקיפות בה מתהדרת ההנהלה החדשה של רמדיה, קשה לי לראות כיצד הורים לפעוטות שהתרגלו בשנתיים האחרונות לעובדה שיש שני מותגים (מטרנה וסימילאק) מהם קונים תחליפי חלב לתינוקות, יחליטו לפתע לחזור ולקנות רמדיה. כי ביננו - איך אפשר לחזור ולקנות מוצר ששמו מתקשר למוות של תינוקות, לטרגדיות אנושיות, לעצימת עיניים ולאי לקיחת אחריות.
אז נכון, מדובר ב"רמדיה החדשה". אלו לא אותם בעלים ולא אותם מנהלים. הם גם בטוח ייזהרו יותר וכל מוצר שייצא מהמפעל יעבור בדיקות מקיפות ביותר
ובקרת איכות קפדנית. אבל את האמא או האבא שיילכו לקנות תחליף חלב לתינוק שלהם זה לא ממש יעניין. הם יזכרו שתחליף חלב של רמדיה הרג תינוקות, ויעברו למדף של המתחרה, למרות המחיר הזול יותר של רמדיה. כי כידוע, על ילדים לא חוסכים.
בהנהלה החדשה של רמדיה דיברו היום על מחויבות, אמון הציבור וחדשנות. אם מנהלי החברה אכן רוצים את אמון הציבור, היה עליהם להחליף את השם ולמחוק את רמדיה שהוא שם נרדף לקטסטרופה. כי רמדיה ואמון הצביור אלו מלים מקבילות שלעולם לא ייפגשו.