טמפו מעבירה את אקווה נובה גם לבקבוקים אישיים
תמכור את המים המזוככים בבקבוקים של חצי ליטר. החברה מצהירה כי מאז ההשקה נמכרו 3 מיליון בקבוקים של ליטר וחצי
טמפו מתחילה השבוע במהלך השני של החדרת מותג המים "אקווה נובה" בישראל, ומשיקה משיקה בקבוקים אישיים של חצי ליטר. הבקבוקים יימכרו בחלק מרשתות השיווק והחנויות, וכן במסעדות ובקיוסקים במחיר של 11.50 עד 13.50 שקלים לשישייה.
רותי קלנר עקרון, מנכ"לית אקווה נובה ווטרס, אמרה כי " המותג זכה לחשיפה ולאהדה רבה בקרב הצרכנים. מאז ההשקה מכרה טמפו למעלה מ-3 מיליון בקבוקים".
אקווה נובה הם מים מזוככים שנשאבו מבאר ועברו תהליך זיכוך הנקרא HYDRO 2000 המועשרים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במינרליים חיוניים כמו סידן, מגנזיום ופלואור.
הבקבוקים האישיים של אקווה נובה ישווקו באותו פורמט עיצובי של בקבוקי הליטר וחצי, יהיו עשויים מ pet שקוף, ללא צבע, ידידותי לסביבה. על הבקבוק מודבקת מדבקה שקופה המשדרת את המסר המרכזי של המים -צלילות וניקיון.
חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל.
היקף מכירותיה השנתי נאמד ב כ-750 מיליון שקלים בשנה, והיא משווקת מותגים כמו: בירה מכבי, גולדסטאר, היינקן, משקאות פפסי, ג'אמפ וסיידר. וכן משווקת את מותגי המים סאן בנדטו סאן פלגרינט ואת המותג החדש אקווה נובה שבהחדרתו לשוק השקיעה טמפו כ-8 מיליון דולר.
אקווה נובה. גם בבקבוקים קטנים
מומלצים