שתף קטע נבחר

אז איך נינט קיבלה כבר זהב?

הגולשים מוטרדים: איך זה יתכן שהאלבום של נינט רק יצא וכבר מכר יותר מ-20 אלף עותקים, והכל קורה בגמר "כוכב נולד"? תשובות בפנים

24,000 עותקים מהאלבום החדש של נינט טייב – "יחפה" נמכרו במהלך 24 שעות. עובדה זו הפתיעה את שלל הצופים בערב הגמר של כוכב נולד. נינט עלתה לקדם את אלבומה החדש שהגיע למדפי החנויות יממה לפני ערב הגמר, ועל הדרך היא גם קיבלה תקליט ממסוגר ומוזהב. כיצד זה ייתכן, במיוחד נוכח העובדה שהשקת האלבום בפני התקשורת התקיימה בערב הגמר עצמו? האם באמת 24,000 אזרחים מחזקים בביתם את האלבום של נינט? ובכן, לא ממש. ולמען אותם גולשים מבולבלים שתהו במהלך סוף השבוע איך זה קרה, להלן הסבר קצר על התופעה. אבל לפתיחה, קבלו תגובה ראשונית של הכוכבת והפוני: 

 

 

אז ככה: כל חברת הפצה לא באמת יכולה לדעת כמה אלבומים נרכשו על ידי לקוחות (אלא אם כן חנויות הדיסקים מדווחת לה). חברת ההפצה יכולה רק לדעת, על פי קבלות ומסמכים, כמה דיסקים הוזמנו על ידי חנויות שונות ברחבי הארץ. במקרה של נינט, הוזמנו יותר מ-24,000 עותקים וכל עוד לא נעשו החזרות לספק על ידי החנויות – זהו מספר המכירות על-פי הספק. ובנוסף, כשיוצא אלבום פופולרי מסוג זה, קיימות הזמנות מראש של לקוחות, קבוצות עסקיות וחברות. אגב, אותו מקרה גם התרחש עם צאתו לשוק של אלבום הבכורה של הראל מויאל (שהיעדרותו מן הגמר הגדול גם העלתה תהיות), שנמכר ביותר מעשרים אלף עותקים בתוך כמה ימים לאחר צאתו. מכך עולה כי נינט בעצם הייתה יכולה לקבל אלבום זהב שבוע לפני צאת האלבום, כי כבר אז חנויות הדיסקים הזמינו את העותקים. 

 

כך או כך, להכין בתוך רגע תמונה ממסוגרת ובתוכה תקליט זהב ולוחית זהב עליה חרוט שמה של נינט, ולקבוע כי הענקת האלבום תתרחש בערב הגמר – לא בדיוק אפשרי בתוך 24 שעות. ומה מספרים בהליקון? "נכון לתאריך ה-7 בספטמבר נמכרו לחנויות על ידי חברת הליקון יותר מעשרים אלף עותקים מאלבומה החדש של נינט. כבר ישנן פניות חוזרות מלקוחות החברה להזמנות נוספות. אנחנו מניחים שתוך פרק זמן קצר העותקים שנמכרו לחנויות יירכשו במהרה, או שכבר נמכרו במהלך סוף השבוע האחרון". שיהיה במזל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ 2
נינט והלוק החדש
צילום: ערוץ 2
לאתר ההטבות
מומלצים