שתף קטע נבחר
 

דצ'יה, והפעם זה בגדול

החטיבה הרומנית של רנו מפתיעה את תעשיית הרכב עם גרסת סטיישן מרווחת, ומאד מעניינת. מה איתנו? כמובן, ממתינים לאוטומט

כבר בהשקת דצ'יה לוגאן המקורית, הבטיחו לנו אנשי רנו כי החטיבה הרומנית שלהם, לה הם מייעדים גדולות ונצורות, תציג בעתיד גרסת סטיישן בעלת שבעה מקומות ישיבה ומידות נדיבות במיוחד. בתערוכת פאריז 2006 הם מוכיחים כי כל מילה הייתה אמת. למעשה, הלוגאן סטיישן, המכונה כאן MCV - או במילים Multi Convivial Vehicle - היא הרבה יותר גדולה ממה שניתן היה לצפות. 


 

אז נכון, רנו אכן ידועים במומחיות ל"מתיחת" פלטפורמות. אלא שהפעם הם ודאי שוברים שיא. ללוגאן החדשה יש בסיס גלגלים של לא פחות מ-290.5 ס"מ. זה לא רק 27.5 ס"מ יותר מלסדאן, זה גם ארוך מבסיס הגלגלים שיש למיניוואנים גדולים כמו מאזדה MPV. וזה מפתיע במיוחד, אם לוקחים בחשבון שארכיטקטורת הפלטפורמה הזו, משמשת גם את ניסאן מיקרה!

 

עם ממד גובה של 164 ס"מ, יחד עם בסיס הגלגלים העצום הזה, לא מפתיע שהרומנים מצאו מקום אפילו לשבעה מושבים, פלוס 190 ליטר למטען בתפוסה מלאה. בתצורת חמישה מושבים יש מקום ל-700 ליטר מטען, עם המושבים האחוריים מקופלים נוצר אוקיינוס של מקום - 2,350 ליטר. אגב, באופן מרשים במיוחד, ממד האורך נותר צנוע יחסית עם 445 ס"מ, רק 20 יותר מהגרסה הרגילה. וזה אומר שלמרות הנפח הגדול, הלוגאן המולטי-שימושית נותרה קטנה יחסית לפוטנציאל הנשיאה שלה. מרשים. 


 

המכונית הגדולה של דאצ'יה תוצע עם מבחר המנועים המוכר של הלוגאן, כולל ה-1.6 בעל 16 השסתומים והספק מרבי של 105 כ"ס, אשר הצטרף לאחרונה לארסנל. מעניין לציין כי כמו במקרה של ממד האורך הכולל, גם משקל ה-MCV נותר נמוך במיוחד - לדברי רנו, בין 1,165 ק"ג בגרסת ה-1.4 ליטר הבסיסית ל-1,245 בגרסת הדיזל הכבדה מכולן. ביצועים? 174 קמ"ש ו-12.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש עבור ה-105 כ"ס.

 

ומה איתנו? אז זהו, שבינתיים היא לא מגיעה אלינו. הסיבה כמו במקרים רבים וטובים אחרים, היא חסרונה של תיבה אוטומטית. אילן טל, סמנכ"ל קרסו, אמר בשיחה ל-ynet כי המכונית מעניינת למדי, אך כדי להגיע אלינו היא צריכה לעמוד בשתי דרישות בסיסיות: תיבה אוטומטית כאמור, וסמל של רנו. על הבעיה הראשונה יתגברו כנראה עם הזמן, בנוגע לשנייה, כלל לא בטוח.

 

מה שברור מתשובה זו, הוא שבקרסו, בניגוד למועד חשיפת הלוגאן, לא מצויים כיום כבר קולות המצדדים בהחדרה מחודשת של המותג דצ'יה לישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ככה היא נראית לעיני הנהג
ככה היא נראית מעיני הנוסע השביעי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים