שתף קטע נבחר

 

מטוס אל-על לא המריא, הנוסעים תקועים

נוסעי אל על ללונדון נאלצים להמתין שעות ארוכות בנתב"ג בשל תקלה טכנית. אל על אמנם "צ'יפרה" אותם בארוחות ובאירוח במלון בתל-אביב, אבל את מי שהפסיד יום עסקים או חדר במלון בחו"ל, זה לא ממש מנחם

טיסת אל על ללונדון מתעכבת שעות ארוכות בשל תקלה במערכת החשמל של המטוס. הנוסעים הורדו מהמטוס שהיה אמור להמריא ב-9:15 בבוקר (יום ג') ומאז הם מחכים בטרמינל, תוך הבטחה מנציגי החברה ש"בזמן הקרוב תתוקן התקלה והמטוס ייצא לדרכו".

 

נטלי שמואלביץ', בת 18 מצור יגאל: "אנחנו מחכים לטיסה ללונדון. עכשיו אומרים שאם יאתרו את התקלה, הטיסה תצא בשש בערב. הם מעבירים אותנו עכשיו למלון בתל-אביב, ואם לא יאתרו את הבעיה, אז הטיסה תצא מחר בבוקר. כל פעם אמרו לנו שעה אחרת של הטיסה, עד שאמרו לנו שהיא תהיה בשש בערב. אנחנו כועסים כי הפסדנו יום שלם. למרות שיקחו אותנו למלון, עדיין הפסדנו יום".

 

חברתה, דנה וייספלד בת 18 מצור יגאל: "אמרו לנו שיש עיכוב טכני במטוס והטיסה נדחית לסביבות 10, משהו כזה. אחר כך הודיעו לנו על עוד עיכוב בטיסה ואמרו שהיא תצא ב-12. עד 12 לא אמרו דבר בכריזה, ואנשים התחילו לבוא ולשאול מה קורה, ואמרו ש'לא יודעים כלום' ולא היו חילופי שעות של הטיסות בלוח. ואז גם המנכ"ל של אל על הגיע אל הנוסעים ואמר שבינתיים לא יודעים כלום, וגם מנהל נוסף יצא אלינו, עד שבסוף אמרו שכנראה תהיה טיסה בשש. אחר כך הציעו להחזיר אותנו הביתה במוניות, או לחילופין שנישאר כאן".

 

אל על דאגה לצ'ופרים ופינקה את הנוסעים המאוכזבים, "קיבלנו כל הזמן תלושים לקפה ומאפה, לארוחת צהריים, ואחר כך אמרו שאפשר לצאת למלון עד ארבע ובארבע יחזירו אותנו לכאן, אבל אמרו לנו שיתכן שלא תהיה בכלל טיסה היום, והיא תצא רק מחר בבוקר. עוד לא אמרו לנו שום דבר על הפיצויים, כי שילמנו על חדר במלון בלונדון ולא ננצל אותו. היינו אמורים להגיע ללונדון באחת בצהריים. דיברנו עם הדיילת שאמרה לנו שלא נקבל כל פיצוי על הלילה שאבד לנו במלון, ואם אנחנו רוצים אז אפשר לתבוע את אל על, אבל זה באופן פרטי. בינתיים, גם המזוודות נשארות בנתב"ג".

 

נועם מהרצליה: "אני יושב פה ומבטל יום פגישות שהיה אמור להיות לי בלונדון. משבע בבוקר אני בשדה, וממתין, ועכשיו אומרים לנו שזה יהיה בשש בערב. הרגיעו את האנשים עם איזה מלון, אז חלק מהאנשים הולכים למלון בתל-אביב, ומי שנדפקו לו פגישות זה לא מרגיע אותו מלון. אני מעדיף לשבת פה ולהמתין. זו פעם שנייה שזה קורה לי עם אל על בתקופה של חודש, וזה עושה חשק לטוס בחברות אחרות, כי צריך פרטנרים שתוכל לסמוך עליהם, במיוחד כשמדובר בעבודה. כשזה טיסות עיסקיות, אתה ממש חייב חברה שתוכל לסמוך עליה כי ככה אי אפשר".

 

מחברת אל על נמסר בתגובה: "בעקבות תקלה חשמלית נדחתה הטיסה ללונדון. החברה הפנתה את הנוסעים לבתי מלון, ומטפלת בטיסות ההמשך ונותנת מענה לנוסעים שהעדיפו להישאר בטרמינל. החברה מתנצלת על האי-נוחות שנגרמת לנוסעיה, אך איננה מתפשרת על בטיחות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גלעד קוולרציק
מטוס אל על. ארכיון
צילום: גלעד קוולרציק
מומלצים