איגוד יח"צ: על היח"צנים לקחת חלק במיתוג ישראל
יו"ר האיגוד, סילביה בית הלחמי: אנשי יח"צ עושים שימוש רב בנושא המיתוג עבור הלקוחות והם חייבים לקחת חלק בבניית הפרויקט
האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות קרא לגורמים שונים בנוסף למשרד החוץ לפעול במשותף בפרויקט מיתוג מדינת ישראל. הקריאה באה בעקבות ההחלטה של משרד החוץ להתניע פרויקט מיתוג מדינת ישראל.
יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי, מסרה כי: "אנשי יחסי הציבור עושים שימוש רב בנושא המיתוג, בתכנון ובבנייה של אסטרטגיה שיווקית עבור הלקוחות. חלק לא מבוטל מחברי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות מתמחים בתחום המיתוג, והם חייבים להיות חלק, בבניית הפרויקט. בשל היותו של הנושא מאד רלוונטי לנו, נשמח לקחת חלק בעיבוד תוכנית לסדנאות וכמובן להיות שותפים לעשייה בהמשך".
בית הלחמי ביקשה לזמן דיון משותף בין כלל הגורמים העוסקים בעניין. לדברי בית הלחמי, במיוחד עתה לאור ההשלכות התקשורתיות של המלחמה האחרונה יש להיערך באופן מקצועי בכל הקשור למיתוג מדינת ישראל.
נושא מיתוג ישראל יהיה אחד הנושאים המרכזיים שיעלו לדיון בכנס המקצועי השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות שיעסוק בהשלכות התקשורתיות של מלחמת לבנון השנייה, ויפגיש מומחי תקשורת מהאקדמיה, עיתונאים ואנשי יחסי ציבור. הכנס יתקיים בין ה-7-8 בדצמבר, במלון שרתון בטבריה.
איגוד יח"צ
מומלצים