שתף קטע נבחר

מקסימום קומפקט

עם מבנה חמש דלתות לא שגרתי לאמריקה, הנאסאו נראית קומפקטית - אבל היא מאד גדולה. סגן נשיא קרייזלר מספר לנו עליה וגם על ההורנט הקטנה

קרייזלר הציגה בתערוכת דטרויט את הנאסאו (Nassau). מדובר במכונית תצוגה שנראית כמעט קומפקטית, ומסתירה בהצלחה ממדים גדולים למדי - כמו בסיס גלגלים ענק של 305 ס"מ (גדול מזה של ה-S ה"קצרה" של מרצדס). טרבור קריד, סגן נשיא קרייזלר לתחומי עיצוב, חושף את השורשים. 

 


קרייזלר נסאו (צילומים: אלי שאולי)

 

"המכונית הזו נשענת על ה-300 אבל נראית הרבה יותר קטנה ודינמית", הוא מסביר. האם כיוון כזה מתאים בכלל לארץ כל האפשרויות, שמעדיפה לרוב מידות גדולות? "יכול להיות שלא הרבה אמריקנים יתחברו לכיוון הזה, אבל באירופה דווקא אוהבים את המבנה הקומפקטי. ואנחנו רוצים להדגיש שאנחנו יצרן גלובאלי ולא אמריקני בלבד. זו אחת הדרכים שלנו לעשות זאת".

 

אז יש לה סיכוי להגיע גם לייצור? "כן, אנחנו בהחלט בודקים את האפשרות להציגה כמכונית שמיועדת גם לאירופה". אבל הנאסאו, שעוצבה במרכז החברה במישיגן, לא נוצרה רק כדי להציג גרסה מיוחדת ליורשת ה-300 העתידית, אלא גם כדי להראות כיצד יתפתחו פני המותג. "הטיפול המעוגל יותר לחרטום, הסבכה ויחידות התאורה שמביאים ביחד פנים יותר אלגנטיות, ישפיעו על הקו העתידי של קרייזלר", אומר קריד.


 

ואם כבר עתיד, אני לא מתאפק ושואל על דודג' הורנט. הבשורה המשמחת היא שקרייזלר מתכוונת לשמור על המראה, אבל קריד לא מתכוון לדבר על ההסכם עם צ'רי הסינית. "זו רק הצהרת כוונות, ונראה איך היא תגיע לצד המעשי. מה שברור לנו שאנחנו לא מחפשים ליצור עוד קטנה זולה, אלא משהו שהוא באמת סופר-מיני, עם המון תוספות אפשריות וסוגי צביעה מעניינים. כל לקוח יוכל לתפור את המכונית כרצונו ובסופו של דבר גם ישלם לא מעט". אם זה נשמע לכם כמו מיני של ב.מ.וו, אתם לא רחוקים.

 

וקריד גם טוען שלא יהיה שום קשר לקליבר. "ההורנט קטנה משמעותית, ולא תוכל להשתמש באותה פלטפורמה. היא גם לא כל כך רחבה כמו שחושבים, הנתונים שפירסמנו בתערוכת ז'נבה היו שגויים". רשמנו לפנינו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סביבת נהג לתצוגה בלבד
המושבים דווקא שגרתיים...
דודג' הורנט. יש עתיד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים