המשבר הגדול של Yahoo
Yahoo שרוי בחודשים האחרונים במשבר גדול, הבא לידי ביטוי בירידה בהכנסות מפרסום ואובדן דרך כולל, שבא לידי ביטוי במניפסט חמאת הבוטנים", בו טוען עובד בכיר בחברה כי Yahoo סובלת"ממחסור במנהיגות עקבית, מיקוד עסקי ו"אסטרטגיה אחת מאוחדת".
נכון, Yahoo הוא עדיין האתר הפופולרי בעולם אך נראה שלא לזמן רב. הצרה של Yahoo היא שהחברה לקחה את תפישת הפורטל צעד אחד רחוק מדי. אם חיפוש זה גוגל ומיקרוסופט היא עדיין שם נרדף למערכות הפעלה וחבילות ישומים, קשה לחשוב על תחום אחד בו Yahoo מזוהה כמובילה מובהקת.
כתבה ב-Wired מגלה כי Yahoo החמיצה הזדמנות ב-2002 לקנות את גוגל עבור חמישה מיליארד דולרים – סכום שנראה אז גבוה והשווי של Yahoo עצמה באותם ימים – אך נדמה שבכירי החברה היו חוטפים הצעה דומה כיום, לאחר שיותר ויותר מומחים מסכימים שגוגל ניצחה למעשה בתחרות בתחום החיפוש. לא שגוגל מועמדת למכירה – מאוחר מדי.
הצטרפתם כבר לניוזלטר החדש שלנו? הירשמו באמצעות תיבת הרישום התכולה מימין ותקבלו בימים ב'-ד' את מהדורת סיכום היום שלנו - עם קישורים מעניינים והערות על המצב
מומלצים