תנו לגבר גולדסטאר: משה דץ יככב בקמפיין לבירה
ליהוק מפתיע של טמפו: דץ, כוכב קלטות הילדים, יככב בקמפיין לבירה גולדסטאר לייט שתשיק בקרוב החברה
ליהוק מפתיע לקמפיין חדש של מותג הבירה גולדסטאר: משה דץ. דץ, שמככב בעיקר בקלטות לילדים, נבחר על ידי טמפו לככב בקמפיין לבירה גולדסטאר לייט שתשיק בקרוב החברה. הסרטון לקמפיין מצולם היום בפאב תל אביבי, ועל פי ההערכות יקבל דץ עבור השתתפותו בקמפיין שיימשך מספר חודשים, עשרות אלפי דולרים.
הקמפיינים לבירה גולדסטאר עוררו תמיד סערה, מאחר שהם דיברו בשפה שלדעת רבים היתה שוביניסטית.
אסטרטגיית הפרסום של המותג היתה מאז ומתמיד פנייה לגברים, מהסיבה הפשוטה שגולדסטאר נצרכת בעיקר על ידי גברים. הדוגמנית הבינלאומית קלאודיה שיפר הובילה את אחד הקמפיינים לגולדסטאר, תמורת 100 אלף דולר.
לפני כשלוש שנים, 20 שנה לאחר שהומצאה הסיסמה המסורתית שליוותה את גולדסטאר שנים רבות "תנו לגבר גולדסטאר", החליטה החברה לחזור לשורשים, ויצאה בקמפיין תחת הסיסמה "תשתחרר גבר". הקמפיין עורר הדים שליליים רבים בשל מסרים שוביניסטיים והסרטונים לבירה נחתמו במשפט "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו. גולדסטאר".
גולדסטאר היא הבירה הנמכרת ביותר בישראל - כ-30 מיליון בקבוקים נמכרים בשנה. גולדסטאר לייט, שאותה יפרסם משה דץ, מכילה 29 קלוריות ל-100 מ"ל ו-4% אלכוהול, לעומת 44 קלוריות ל-100 מ"ל ו-4.9% אלכוהול בבירה רגילה.