שתף קטע נבחר
 

פיתוח ישראלי חדש: קרמבו גלידה

גלידות נסטלה השיקה את לקבו - מוצר בצורת קרמבו המכיל גלידת וניל במקום קצפת. יעד המכירות: 5 מיליון שקל בשנה

חברת גלידות נסטלה השיקה את לקבו – מוצר הזהה במראהו לקרמבו עם הקצפת, אלא שבמקום קצפת מונחת על הביסקוויט גלידת וניל בציפוי שוקולד חלב.

 

לדברי משה קטן, הטכנולוג הראשי של גלידות נסטלה, "מדובר בתהליך פיתוח מאוד מורכב, המצריך עמידה בתנאי ייצור לא שגרתיים ומחייב נוסחה מדויקת להעמדה יציבה של גלידה על ביסקוויט, תהליך שאינו טריוויאלי כשמדובר בחטיף גלידה".

  

תהליך הפיתוח של המוצר נעשה בארץ וארך יותר משנה בעלות כוללת של חצי מיליון שקל. מהנהלת גלידות נסטלה נמסר, כי "החלטנו לרענן את המקררים דווקא בחורף, לאור סקרים שערכנו ומהם עלה באופן מובהק שהקהל הישראלי מצפה לחידושים מעניינים במקררי הגלידה גם בעונה הקרה. יש פה פוטנציאל גדול לצריכת גלידות בחורף שאינו ממומש".

 

יעד המכירות השנתי הצפוי ללקבו הוא 5 מיליון שקלים. ההשקה תגוב בקמפיין בהיקף שני מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים