גוגל בוחנת פרסום מותאם אישית בטלוויזיה בכבלים
ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי ענקית החיפוש המקוון השיקה תוכנית פיילוט בקליפורניה בשיתוף מפעילת הכבלים אסטאונד, וכי היא נמצאת במו"מ עם מפעילת הכבלים הגדולה בארה"ב, קומקאסט
גוגל בוחנת כניסה לתחום הפרסום המותאם אישית בטלוויזיה בכבלים. ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח אתמול (שבת) כי החברה התחילה בתוכנית פיילוט בקונקורד, קליפורניה, בשיתוף מפעילת הכבלים אסטאונד ברודבנד, חטיבה של ווייבדיוויז'ן אחזקות.
עוד מדווח ה"ג'ורנל", כי גוגל דנה בשיתוף פעולה עם מפעילת הכבלים הגדולה בארה"ב, קומקאסט, שבמסגרתו יותאמו פרסומות ספציפיות למשקי בית. בנוסף, מדווח העיתון כי הופסקו השיחות בין גוגל לטיים וורנר. לדברי ה"ג'ורנל", המאמץ הנוכחי הוא רק ההתחלה של שאיפותיה הטלוויזיוניות של גוגל.
בינואר אמר מנכ"ל גוגל אריק שמידט בכנס של בר סטרנס בפלורידה כי גוגל מציבה את שוק הטלוויזיה והרדיו במקום גבוה בסדר העדיפויות למכירת פרסום ייעודי ומותאם אישית.
שמידט אמר כי בשוק הפרסום בטלוויזיה קיים בזבוז רב, כאשר, לדוגמא, פרסומות שמשווקות מוצרים לתינוקות מוצגות גם במשקי בית שאין בהם תינוקות. לדבריו, הדור הבא של הממירים יכלול מתקני אינטרנט שניתן להגיע אליהם באמצעות כתובת, ושיספקו הזדמנות גדולה לפרסום מותאם אישית.
שוק הפרסום במנועי חיפוש בארה"ב מגיע ל-15 מיליארד דולר, וגוגל מחזיקה בשני שלישים ממנו. שוק הפרסום בטלוויזיה בארה"ב הוא שוק של 54 מיליארד דולר.
שמידט: בזבוז רב בפרסום בטלוויזיה
מומלצים