שברולט מבקשת מכם להכריע
שברולט חשפה בניו-יורק שלוש מכוניות תצוגה שתכננה עבורה החטיבה הקוריאנית, לשעבר דייהו. ואתם יכולים להשפיע מי מהשלוש תגיע לייצור
שברולט מציגה שלוש מכוניות חדשות בתערוכת ניו יורק, ומבקשת את עזרתכם בבחירת זו שתיוצר בסופו של דבר. את זה היא עושה באמצעות סקר אינטרנטי זריז - לחצו כאן כדי להגיע אליו. אם תשתתפו, אולי תשפיעו על זהות המכונית הבאה שתייבא UMI לישראל.
ומי יעזור עם הקטנות?
אם אתם רוצים לייצר מכונית קטנה - למי תפנו? במידה ואתם קונצרן הרכב הגדול בעולם, שממש במקרה סובל ממחסור חמור בדגמים קטנים וחסכוניים, כנראה שהתשובה תהיה "דייהו". או בשמה הנוכחי - שברולט-קוריאה. והחטיבה הקוריאנית של GM לא עונה בשלילה, ומתכננת עבור קונצרן האם שלושה דגמים קומפקטיים לתערוכת ניו-יורק. אבל יש כאן עניין מיוחד - אף אחד מהשלושה אינו מיועד בשלב זה לייצור. ובכל זאת, נחשו איזה מהם קוסם במיוחד ל-UMI, יבואני GM לישראל? מייד נגיע לזה
שברולט טראקס
שלוש המכוניות החדשות של GM, שהוצגו בניו-יורק תחת המותג שברולט, מציגות שלוש גרסאות לרעיון מכונית מיני עירונית: הראשונה בסגנון רטרו ותחת השם גרוב (Groove). בפירוש חופשי זה עשוי לתאר נגינת ג'אז, או שגרת חיים. השנייה שימושית ממנה, ואמורה להציג מעין קרוס-אובר מיניאטורי בסגנון דייהטסו טריוס. השם כאן הוא טראקס (Trax). השלישית, ואליה לוטשים עיניים בישראל, היא הביט (Beat, מקצב), עירונית-ספורטיבית חביבה בעיצוב מוחצן. זו גם המכונית היחידה שניתן לחזות בתא הנוסעים שלה, ולהערכתנו גם הקרובה ביותר לייצור.
שברולט ביט (בירוק), גרוב (בשחור) וטראקס
ובעוד שלגרוב יש מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.0 ליטר, לצמד אחיותיה יש דווקא מנועי בנזין - 1.2 ליטר מוגדש טורבו לביט, 1.0 ליטר לטראקס. אגב, הביט היא היחידה בין השלוש שמציעה אפשרות לתיבה אוטומטית, מה שיכול לסייע לה להתחבב על השוק הישראלי. בשלב זה אין פרטים נוספים על שלוש המכוניות, כמו מידות ונתוני ביצועים.