קמפיין השנה: סטיבן הוקינג לעמותת נגישות
קקטוס הזהב: קמפיין עמותת נגישות ישראל בכיכובו של הוקינג, זכה גם בתואר הרעיון הפרסומי היצירתי של השנה בתחרות קקטוס הזהב 2007. משרד הפרסום של השנה: שלמור אבנון עמיחי. בתואר מפרסם השנה זכו שלוש חברות
הקמפיין בכיכובו של סטיבן הוקינג לעמותת נגישות ישראל, נבחר לקמפיין השנה ולרעיון הפרסומי היצירתי של השנה, בתחרות הפרסום הישראלית, קקטוס הזהב 2007, שנערכה היום (ה') בתל אביב, על ידי איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום. הקמפיין הזוכה הופק במשרד הפרסום גלר נסיס.
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r זכה זו השנה השנייה ברציפות בתואר משרד הפרסום המצטיין. במקום השני נמצא משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי ובמקום שלישי גלר נסיס.
בתואר מפרסם השנה זכו שלושה מפרסמים במשותף: החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ישראל), חברת פלאפון וקופת חולים לאומית.
לתחרות קקטוס הזהב 2007 הוגשו 1,285 עבודות, על ידי 55 משרדי פרסום. ואלו הקמפיינים הזוכים בקטגוריות השונות: מוצרי מזון - שופרסל, הכסף שלך קונה יותר (גיתםBBDOׂ), מוצרי חלב ושוקולד - מחלבות גד (פוגל אוגילבי), משקאות - ספרייט The Sprite Way (גלר נסיס), שירותים פיננסיים - אקסלנס נשואה (ענבר מרחב שקד), מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית - מג'ימיקס של ניופאן (אדלר חומסקי & ורשבסקי), פרסום קהילתי - המסיכה של עמותת ער"ן (הבצפר), מוצרי בריאות וטואלטיקה - פייזר, איפה היית? (גלר נסיס), יופי ואופנה - קניון עזריאלי (פוגל אוגילבי), תקשורת - פלאפון ספורט (אדלר חומסקי & ורשבסקי), נדל"ן, תשתיות ושירותים ציבוריים - קופ"ח לאומית, קמפיין לאומית טבעית (גליקמן נטלר סמסונוב), נופש ופנאי - טעם העיר 11 (אדלר חומסקי & ורשבסקי), מדיה מודפסת ואלקטרונית - דפי זהב, תן לאצבעות ללכת (שלמור אבנון עמיחי), תחבורה - מרצדס, ממציאים (שלמור אבנון עמיחי).
בערב חלוקת הפרסים הוענק, כמדי שנה, גם פרס על מפעל חיים. השנה הוענק פרס על מפעל חיים בשיווק ופרסום לאריק רייכמן, מנכ"ל תנובה.