"סליחה אדוני, איבדנו את החתול שלך"
עזרא מלק שילם כסף רב עבור סידורים מיוחדים לחתול המשפחתי במהלך טיסת "דלתא" מאטלנטה לישראל. בשל תקלה נפל הכלוב ונפתח, והחתול ברח. מלק: "הסתכלתי על המסלול וחשבתי, איך חיה מסכנה יכולה לשרוד במקום זה? ומה אומר לילדים שלי?"
האפשרות לאבד מזוודה במהלך טיסה מוכרת כמעט לכל נוסע, אך כל מי שעבר את החוויה יודע כי את רוב התכולה ניתן להחליף. עזרא מלק, בן 55, איבד מטען שלא ניתן להחליף - חיית המחמד המשפחתית.
מלק, אב לשלושה ילדים מעתלית, עלה לטיסת "דלתא" מאטלנטה לישראל יחד עם החתול טייגר. מלק אף דאג לשלם סכום כסף גבוה מהנדרש כדי שחיית המחמד תועבר באופן מיוחד. אולם, לאחר שעלה למטוס נקרא מלק לתא הטייס, שם בישרו לו שבעקבות תקלה הועבר החתול במשא הרגיל ולא בהעברה מיוחדת. הכלוב נשמט מגובה של ארבעה מטרים ונפתח, והחתול טייגר ברח.
החתול טייגר. הלך לאיבוד באטלנטה
הדיילות והטייס הציעו לו לרדת מהמטוס על מנת לחפש את החתול או להמשיך בטיסה, אך מלק סבר כי כל מאמץ לחפש חיה קטנה בנמל התעופה הגדול יעלה חרס. מלק סיפר ל-ynet כי "כשירדתי מהמטוס והסתכלתי על מסלול ההמראה, חשבתי לעצמי איך חיה מסכנה יכולה לשרוד במקום כזה? ומה אומר לילדים שלי שקרה לחתול שלהם?
"טייגר חי עם משפחתי יותר משש שנים, ועדיין לא סיפרתי לילדיי שהחתול אבד. אני ממש חושש מהתוצאות ובכל פעם ממציא סיפור אחר שהוא בהסגר וכו'", הוסיף מלק.
עוד הוא סיפר: "כשהגעתי לארץ הגישו לי נציגי החברה דו"ח אבדת כבודה, אבל אמרו שאין מה לדבר איתם, אלא רק עם 'דלתא' באטלנטה. אני חושב שזאת חוצפה לזרוק כך אחריות. בינתיים, ההחזר היחיד שקיבלתי הוא על הכלוב בלבד".
מחברת "דלתא נמסר בתגובה: "צר לנו מאוד על המקרה ועל אובדן החתול. בעקבות המקרה היה מר מלק בקשר עם גורמים רבים בחברה. כל שביקש מר מלק עד לשעה זו היה פיצוי בגין הכלוב שנשבר. בקשה זו נענתה, והוא מפוצה בגין הכלוב. מר מלק לא העלה כל בקשה נוספת".
המידע הראשוני התקבל באימייל האדום