שתף קטע נבחר
 

לעומק התודעה פותחת מחלקת אינטראקטיב

המחלקה תתמחה ברכש מדיה לצעירים בגילאי 18-35, המתבסס על מודל לחשיפה ממוקדת באתרי האינטרנט

חברת לעומק התודעה, המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35, נכנסת לתחום האינטראקטיב. החברה תתמחה ברכש מדיה לצעירים, המתבסס על מודל ייחודי לחשיפה ממוקדת באתרי האינטרנט.

 

"לעומק התודעה אינטראקטיב" תתמחה בקהל צעיר של חיילים, סטודנטים, בליינים, חובבי ספורט וקרייריסטים צעירים. המחלקה מצטרפת למחלקת המדיה, המחזיקה בזיכיונות פרסום בלעדי בלמעלה מ- 700 מקומות בילוי ומכוני כושר ברחבי הארץ, מחלקת מחקר, מחלקת שיווק חוויתי קד"מ, ומחלקת יחסי הציבור של החברה. המחלקה החדשה תנוהל על ידי תומר פופלבסקי.

 

בימים הקרובים יעלו קמפיינים ראשונים של החברה עבור CKIN2U- הבושם החדש מבית קלווין קליין ולוודקה RED SQUARE.

 

לדברי און גולדשטיין, מנכ"ל משותף לעומק התודעה, "מהלך זה הינו זליגה ראשונה של החברה מתחום ה- offline לתחום ה- online. אני מאמין ששילוב של מגוון הפתרונות אותם מציעה החברה ללקוחותיה יאפשר לנו לבנות עבורם קמפיינים משלימים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
און גולדשטיין. מנכ"ל לעומק התודעה
מומלצים