שתף קטע נבחר
 

פולקסווגן טוארג - יותר ספורט

פולקסווגן הציגה את הטוארג R50, גרסה ספורטיבית לרכב השטח הגדול. מנוע הדיזל מייצר שם 350 כ"ס, הזינוק ל-100 ב-6.7 שניות

פולקסווגן הציגה בתערוכת סידני את הטוארג R50, גרסה ספורטיבית חדשה לרכב השטח הגדול. משפחת "R" מייצגת בפולקסווגן בדרך כלל את הגרסאות החזקות ביותר, אם כי במקרה של הטוארג תואר זה יהיה צמוד עדיין לגרסת ה-W12 הוותיקה.


 

כוח הדיזל

ל-R50 מנוע טורבו-דיזל, V10 בנפח 5.0 ליטר, שמייצר הספק מרבי של 350 כ"ס ו-86.6 קג"מ. זאת, בהשוואה ל-313 כ"ס ו-76.4 קג"מ בטוארג V10 רגיל. כתוצאה מכך השתפרו נתוני הביצועים, עם זינוק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.7 שניות בלבד (7.4 בגרסה הרגילה) ומהירות מרבית גבוהה במקצת - 235 קמ"ש לעומת 231. תצרוכת הדלק, אגב, עומדת בממוצע על 7.9 ק"מ לליטר סולר.

 

הטוארג R50 יוצע עם ערכת מתלי אוויר ספורטיביים, והנמכת מרכב של 20 מ"מ. וכדי שנבחין בו, גם בשינויי עיצוב קלים הכוללים חרטום אגרסיבי יותר ותגי R50 מוכספים. כמו כן, ניתן לזהות בתמונות את גוון הכחול הייחודי לדגמי R של פולקסווגן, שיוצע לצד ארבעה גוונים נוספים. להשלמת המראה ציידו הגרמנים את הדגם החדש בחישוקי "21 ענקיים.


 

את ה-R50 תשווק פולקסווגן בגרמניה החל בחודש נובמבר, ובמחיר של החל מ-88,260 יורו. בשקלים זה יוצא כ-505,000 שקל לפני מיסי ישראל הגבוהים, למקרה שתהיתם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מנוע V10 שופע מומנט
סביבת הנהג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים