פולקסווגן: תיבת DSG עם שבעה הילוכים
תיבת ה-DSG כפולת המצמד של פולקסווגן זוכה בגולף ובגולף פלוס להילוך שביעי - כמו שהוצע עד עתה רק בבוגאטי ויירון. ה-DSG הישן יוצע במקביל
פולקסווגן חושפת קלף חדש במלחמתה על הבכורה הטכנולוגית בתיבות הילוכים - תיבת DSG עם שבעה יחסי העברה. זוהי פעם ראשונה בה תיבה סיקוונסיאלית כפולת מצמד, זוכה להילוך שביעי - מלבד זו שהוצעה בבוגאטי ויירון האקזוטית. וכן, גם שם היא מתוצרת פולקסווגן, אך בטכנולוגיה מעט שונה.
התיבה החדשה תוצע במקביל ל-DSG בעלת ששת ההילוכים, ובשלב ראשון רק בגולף ובגולף פלוס. מאוחר יותר היא תוצע גם בדגמים נוספים, בהם הג'טה ויתר המכוניות על פלטפורמת הגולף והפאסאט. בתחילה מוצעת תיבת שבעת ההילוכים עם מנועי 1.4 ליטר (טורבו-בנזין ו-122 כ"ס) או 1.9 ליטר (טורבו-דיזל ו-105 כ"ס).
פולקסווגן גולף. גם עם תיבת שבעה הילוכים
מפולקסווגן נמסר כי התיבה כוללת שורה של חידושים בהשוואה ל-DSG הקודם. בראש ובראשונה, היא כוללת שני מצמדים "יבשים" ולא טבולים בשמן, מה שמאפשר שיפור ביעילותה וחסכון במשקל וגודל התיבה. מלבד זאת, ה-DSG החדשה מותקנת רוחבית, במקום אורכית, ומאפשרת ניצול טוב יותר של חלל המנוע. חסרונה, לעומת זאת, נעוץ בכך שהיא מסוגלת להתמודד עם מומנט של עד 25.5 קג"מ בלבד.
המכוניות שיצוידו ב-DSG בעלת שבעת ההילוכים, יוצעו גם עם סיוע לזינוק בעליה. זאת, כדי למנוע מצב בו הרכב מידרדר לאחור - שכן מדובר בבסיס בתיבה ידנית. בפולקסווגן מדווחים גם על שיפור בתצרוכת הדלק לעומת תיבת שישה הילוכים, בשיעור של 0.7 ליטר ל-100 ק"מ בגרסת הדיזל. מנגד, תעלה תיבת ה-DSG החדשה יותר מהתיבה הישנה, שתמשיך להימכר במקביל.