שתף קטע נבחר

 

חשש לביטול טיסות ישראייר לניו-יורק מסוף ינואר

החברה חכרה מטוס מחברה בשם יורו-אטלנטיק, אלא שהוא לא מסוגל לטוס ישירות מישראל לניו יורק. המנהל המסחרי של ישראייר במכתב לבכירים בחברה: "לאור הבעיות כל טיסות פברואר ומרץ לניו יורק יבוטלו". ישראייר: כל הנוסעים יקבלו פתרונות

אם הזמנתם טיסות לניו-יורק בחברת ישראייר מה-1 בפברואר ועד ועד 31 במרץ, מומלץ לכם לבדוק טוב איך ועם מי בדיוק תתבצע הטיסה. זאת, לאחר שממידע שהגיע לידי ynet עולה כי קיים חשש שהטיסות שהוזמנו בתאריכים אלה יבוטלו, כשהאופציה הנוספת היא שהן יבוצעו בחברות אחרות.

 

במכתב ששלח לאחרונה שי מרינה, המנהל המסחרי של ישראייר, לבכירים בחברה, אשר הגיע לידי ynet, נכתב, בין היתר: "לאור הבעיות האחרונות שהיו עם חברת יורו-אטלנטיק (החברה ממנה חוכרת כיום ישראייר את המטוס בו מתבצעות הטיסות לניו-יורק. י.ג), נתקבלה החלטה שנמשיך את הטיסות איתה עד לתאריך 31/1 כולל. כל הטיסות החל מ-1/2 ועד 31/3 יבוטלו ואנחנו פועלים כרגע למציאת פתרון לנוסעים שמוזמנים".

 

מרינה מוסיף כי: "אין לבטל עדיין את הטיסות מול JFK‏ (שדה התעופה בניו-יורק. י.ג). כאשר יהיו פתרונות מסודרים לכל הנוסעים, רק אז נבטל".

 

לאחרונה שכרה ישראייר מטוס מחברת התעופה הפורטוגלית יורו-אטלנטיק, שיפעיל את הקו לניו יורק. זאת, עד עד הגיעו של מטוס האיירבאס שהזמינה החברה, באפריל השנה. אלא שהמטוס מסוג 767 שנשלח לארץ לא מסוגל לבצע טיסה ישירה מתל אביב לניו-יורק. בעקבות זאת, החל מ-1 בינואר 2008 נאלץ המטוס לנחות נחיתת ביניים בלונדון, לתדלוק ומשם להמריא שוב.

 

לנוסעי ישראייר לא נמסרה כל הודעה על נחיתת הביניים המתוכננת ומדי טיסה הם קיבלו את ההודעה הבאה על "נחיתה לא מתוכננת בשל אילוצים". הדבר האריך את זמן הטיסה מכ-11 שעות בממוצע, ל-15 שעות כולל נחיתת ביניים. חלק מהנוסעים הפסידו בשל העיכוב את טיסות ההמשך שלהם.

 

מישראייר נמסר בתגובה לדברים: "במספר מקרים בטיסה מת"א לניו יורק, עקב רוחות חזקות ומתוך שמירה על כללי הבטיחות, נחת המטוס נחיתת ביניים לתדלוק קצר שנמשך שעה וחצי. הטיסות מניו יורק לת"א בוצעו ישירות. ישראייר חוזרת ומדגישה כי לכל הנוסעים בחודשים פברואר -מרץ ימצא פתרון וכולם יטוסו בהתאם ללוחות הזמנים ובטיסה ישירה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים