שתף קטע נבחר

תקציב הפרסום של חברת חשמל יטופל בזרמון-גולדמן

ועדת המכרזים העליונה של חברת החשמל אישרה את בחירת זרמון גולדמן למשרד הפרסום של החברה. מודה: לא היה מקום לפסול את הצעת המשרד בגלל שהגיש הצעה בשקלים. התחלת העבודה - מיידית

וועדת המכרזים העליונה של דירקטוריון חברת החשמל, בראשות עו"ד אסעד ג'ובראן, אישרה היום (ה') את בחירת משרד הפרסום זרמון-גולדמן, כזוכה במכרז הפרסום של חברת החשמל.

 

בעקבות ערעור משרד הפרסום זרמון-גולדמן על זכיית משרד הפרסום מקאן-אריקסון בראשית ינואר, התכנסה ועדת המכרזים של החברה מחדש, כדי לדון שוב בכל ההצעות שהוגשו למכרז הפרסום, כפי שהחברה הודיעה לבית המשפט. לאחר בדיקת כל ההצעות מחדש, כולל הצעת זרמון-גולדמן, עלה כי לא היה מקום לפסול את הצעת זרמון-גולדמן וכי ההצעה היא ההצעה שקיבלה את הציון הסופי הגבוה ביותר, כאשר ההצעה הכספית של המשרד היתה הזולה ביותר.

 

מחברת החשמל נמסר, שבמהלך ניהול המכרז פנו חלק מהמציעים בשאלות הבהרה ותשובות עליהן נשלחו לכל רוכשי הטפסים. החברה מסרה, בתשובה לאחת השאלות, שעסקה באפשרות להגיש הצעה בשקלים, כי "הצעות שתוגשנה במחיר שקלי תתורגמנה למחיר דולרי על בסיס שער יציג ביום פתיחת ההצעות, תוך הבטחת בסיס אחיד לכל המתמודדים שיגישו הצעות שקליות". עקב שגגה, לא נלקחה תשובה זו בחשבון בעת בחינת ההצעות המסחריות ולפיכך לא עמדה תשובה זו בפני ועדת המרכזים בעת קבלת החלטתה ולא בבסיס חוות הדעת המשפטית שתמכה בפסילת הצעת זרמון-גולדמן.

 

בעקבות הבדיקה החוזרת, הודיעה כאמור החברה לבית המשפט, בשבוע שעבר, כי תבחן מחדש את ההצעות ותביא את הנושא לדיון מחודש בוועדת המכרזים העליונה של דירקטוריון חברת החשמל.

 

משרד זרמון-גולדמן יחל את עבודתו עם חברת החשמל מיידית.

 

כפי שפורסם ב-ynet, משרד הפרסום זרמון-גולדמן הוציא צו מניעה זמני כנגד חברת החשמל בבית המשפט המחוזי בחיפה, כנגד ההתקשרות של חברת החשמל עם משרד הפרסום מקאן אריקסון. במשרד הפרסום הגישו את הצו בשל פסילת ההצעה שלהם במכרז הפרסום. המשרד, שהגיש את ההצעה הכספית הנמוכה ביותר במכרז, נפסל כאמור בגלל שהגיש את ההצעה בשקלים ולא בדולרים.

 

בזרמון גודלמן מחו על הפסילה, כיון שטענו כי ההצעה הוגשה בשקלים לאחר שקיבלו על כך אישור מחברת החשמל, טרם הגשת ההצעה.

 

המשרד המקורי שזכה במכרז היה מקאן אריקסון, אך עתה הוא יאלץ לוותר על ההתקשרות, לאחר שההצעות נבחנו שוב בקרב חברת החשמל. תקציב הפרסום של החברה טופל ב-5 השנים האחרונות באדלר-חומסקי, שהשתתף אף הוא במכרז, אך לא זכה.

 

בחברת החשמל הודיעו עם פרסום תנאי המכרז כי היקף הפרסום שלהם לשנה הקרובה צפוי לעמוד על 23 מיליון שקלים.


פורסם לראשונה 16/01/2008 21:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי מנשה
אילון זרמון. מנצח
צילום: גבי מנשה
מומלצים