שתף קטע נבחר
 

יוצאים למכרז: תקציבי הפרסום של ווינר וטוטו

תקציב הפרסום של המותג טוטו, בהיקף של 15 מיליון שקל, טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ותקציב הפרסום של הווינר, בהיקף של 20 מיליון שקל, טופל ביהושע TBWA

תקציבי הפרסום של המותגים ווינר וטוטו יוצאים למכרז בעקבות חוק חובת המכרזים שחל על המועצה להסדר ההימורים בספורט. ההתקשרות עם המשרדים החדשים תחל בינואר 2009.

 

תקציב הפרסום של המותג טוטו, בהיקף מוערך של 15 מיליון שקל, טופל ב-5 השנים האחרונות בשלמור-אבנון-עמיחי ואילו תקציב הפרסום של הווינר, בהיקף של 20 מיליון שקל, טופל במשך 4 שנים ביהושע TBWA.

 

המכרז, שיפורסם בתוך תקופה קצרה, יכלול בו-זמנית את שני המותגים כאשר המועצה תבחר שני משרדי פרסום שונים.

 

מהמועצה להסדר ההימורים נמסר: "מאחר ומדובר במכרז מקיף ורחב, שדורש הכנה יסודית והתמקצעות, החליטה המועצה להאריך עד 31 בדצמבר השנה את ההסכמים שלה עם שני משרדי הפרסום, כך שההתקשרות עם המשרדים החדשים תחל ב-1 בינואר 2009".

 

תקציבי הפרסום של שני המותגים נחשבים לאטרקטיביים בקרב משרדי הפרסום הגדולים, בשל היקפם הכספי. למכרז צפויים לגשת משרדי הפרסום הגדולים שיעמדו בתנאי הסף של המכרז, עם זאת שני משרדים שלא יוכלו לקחת חלק במכרז הם אדלר-חומסקי וגיתם שמטפלים בתקציב מפעל הפיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכרז חדש
צילום: צביקה טישלר
מומלצים