שתף קטע נבחר
 

מוקדנית בשירות לקוחות: "גם אם נחסום אתכם, עדיין תשלמו"

בשיחות שקיימנו עם מוקדי שירות הלקוחות הטלפוני של החברות, השקיעו המוכרניות מאמץ רב בניסיון להחזיר אותנו לתלם כאשר ביקשנו לרכוש מכשיר דור שלישי מבלי להתחייב לחבילה. אחרי שפנינו לחברות לקבלת תגובה לכתבה, תשובות הנציגים השתנו

העדפת מכשירי הדור השלישי, על חבילותיהם, מוכתבת מגבוה לכל הדרגים בספקיות הסלולר – מאנשי השיווק והמכירות עד לאחרוני המוכרנים בחנויות ובמוקד הטלפוני. בשיחות שקיימנו בתחילת השבוע עם מוקדי שירות הלקוחות הטלפוני של כולן, השקיעו המוכרניות מאמץ רב בניסיון להחזיר אותנו לתלם כאשר ביקשנו לרכוש מכשיר דור שלישי מבלי להתחייב לחבילה.

 

באורנג' ביקשנו מהמוקדנית לחסום את הגלישה כדי שלא נשלם על שירות שאיננו צורכים. "גם אם נחסום אתכם, עדיין תשלמו‭,"‬ ענתה המוקדנית באמפתיה, "זה חלק אינטגרלי מהחבילה של הדור השלישי, בגלל שכבר השקענו בתשתית של הרשת‭."‬

 

בסלקום הייתה הגרסה שונה רק במעט אבל מגוחכת קצת יותר. "חבילת הגלישה מובנית בתוך המכשיר‭,"‬ אמרה המוקדנית, "אין דרך לחסום את זה‭."‬ אוקיי, אמרנו, נלך על דור שני. איזה מכשיר יש לך להציע לנו מהדור השני? "היחיד שאני יכולה להציע הוא נוקיה ‭,"6070‬ אמרה, "כל השאר אזלו מהמלאי‭."‬

 

בפלאפון היו הגונים יחסית. המוקדנית אמנם ניסתה לשווק את המכשירים המתקדמים, והסבירה שגם אם ינתקו אותנו מאפשרות הגלישה נצטרך לשלם עליה, אך משנתקלה בהתנגדות הציעה מגוון מכשירי דור שני, מן המעט שפלאפון עדיין משווקת.

 

בסוף השבוע, קצת לאחר שפנינו לחברות בבקשת תגובה לכתבה, חזרנו אל המוקדנים בשנית. באורח פלא, קם פתאום לתחייה מסלול תשלום חדש אצל מוקדני השירות של סלקום ואורנג', שלא מתנה שירות במכשיר. יעילות במהירות הדור השלישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים