שתף קטע נבחר

 

לקסוס פותחת ל-IS את הגג

לקסוס ערכה בפריז הופעת בכורה עולמית ל-IS 250C, גרסת קופה-קבריולה לספורט-סדאן המוכרת לנו. אלינו היא תגיע רק באמצע שנה הבאה

לקסוס חשפה בפריז קופה-קבריולה חדשה, גרסה פתוחה ל-IS. זו פעם ראשונה בה לקסוס מציעה גרסת גג נפתח ל-IS, מכונית הספורט-סדאן שמשווקת בישראל בהצלחה נאה. לקסוס בחרה במנגנון גג קשיח אופנתי, ותתחרה באמצעותו בסדרה 3 קופה-קבריולה של ב.מ.וו. מותג היוקרה היפני הציע עד עתה מכונית פתוחת גג אחת בלבד, ה-SC 430, שמיועדת בעיקר לאמריקה ויקרה משמעותית.


IS 250C - עם גג קשיח מאלומיניום וארבעה מקומות (צילומים: רועי צוקרמן)

 

 

ה-IS 250C מוצעת עם מנוע ה-V6 הוותיק, בנפח 2.5 ליטר ועם 208 כ"ס. תיבת ההילוכים היחידה שתוצע בתחילה תהיה אוטומטית, עם שישה יחסי העברה. גרסה זו תגיע לישראל באמצע שנת 2009, כך נמסר בעבר מיבואנית המותג, חברת יוניון מוטורס. בשלב זה לא ידוע מה יהיה מחירה, אך היא תהיה ללא ספק יקרה מה-IS 250 הרגילה, שמחירה מתחיל בכ-290,000 שקל.


 

לקסוס אינה מפרסמת נתוני ביצועים, תצרוכת דלק או זיהום אוויר של גרסת הקופה-קבריולה, וכן לא פורסם נתון משקל. הדגם החדש צפוי להיות כבד מאחיו הסגור, זאת בגלל מנגנון הגג והצורך בחיזוקים למרכב. בלקסוס מבטיחים עם זאת שהצמיחה במשקל מינימלית, תודות לשימוש באלומיניום עבור הגג הקשיח.


העיצוב מאחור פחות משכנע

 

מבחינת עיצוב, ה-IS 250C כמעט זהה ל-IS מלפנים, ושונה כמתבקש מהצד ומאחור. בהתרשמות ראשונית, מדובר לטעמנו בעיצוב מעט פחות מוצלח מזה של הסדאן, כשמנגנון הגג מחייב מראה גמלוני לחלק האחורי - תופעה החוזרת על עצמה במרבית מכוניות הקופה-קבריולה, למרבה הצער. בכל מקרה, לקסוס בחרה בעיצוב שונה לחלק האחורי לעומת הסדאן, ובכלל זה גם יחידות תאורה שונות.

 

הדגם החדש ארוך מהסדאן בחמישה ס"מ (כולם מאחורי הסרן האחורי), ולטענת לקסוס הוא יאפשר מרווח מספק לארבעה מבוגרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לקסוס IS 250C
צילום: רועי צוקרמן
גם קופה, גם קבריולה
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים