שתף קטע נבחר
 

האמר: הסוף נראה בלתי נמנע

רוכשים פוטנציאלים של המותג האמר קיבלו מג'נרל מוטורס את תחזית המכירות העדכנית של השנה, כחלק ממאמץ ענקית הרכב האמריקנית לזנוח את המותג הבעייתי תדמיתית, ויחד עם זאת לגייס כסף

ג'נרל מוטורס שלחה בימים האחרונים מסמך המפרט את תחזית המכירות של האמר לקונים פוטנציאלים. זאת כחלק ממאמץ לשכנע בכדאיות קניית המותג - כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס. ג'נרל מוטורס החלה במהלך המכירה לפני כארבעה חודשים, במטרה לגייס כסף לתוכנית יציאה מהמשבר.

 

 

ג'נרל מוטורס, יצרנית הרכב השנייה בגודלה בעולם, החלה בגישושים למכירת מותג השטח מייד לאחר הכרזת מנכ"ל GM, ריק וואגוניר, כי המותג יוצע למכירה. האמר זכה לתהילה בעקבות מלחמת המפרץ הראשונה, והפך לשם נרדף לא רק לשטח - אלא גם לבזבזנות דלק. מוניטין זה גורם לכך שהציבור האמריקני זנח את המותג עם פרוץ משבר הדלק, והמכירות צנחו באופן דרמטי.


מי יושיט יד למותג גווע?

 

דוברת ג'נרל מוטורס, ג'ואן קרל, אמרה כי היצרנית נעה קדימה במאמצים למכירת האמר. מנגד, הסבירה, החברה לא קיבלה כל החלטה בנוגע ללוח זמנים לסיום התהליך, ועדיין עשויה לשמור את המותג.

 

ג'נרל מוטורס הודיעה לאחרונה כי בכוונתה לנסות ולגייס 15 מיליארד דולר, באמצעות מכירת נכסים, גיוס הלוואות וקיצוצים בכוח האדם ונפח הייצור. המטרה היא לנסות ולהתמודד עם משבר המכירות החריף בארה"ב, עם מסירות רכב שעומדות על שפל של כ-15 שנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים