פורשה מציגה 911 בגרסת GT3
הדור החמישי של ה-911 זוכה לגרסת GT3 משודרגת, שנועדה בעיקר למי שמבלה חלק ניכר מזמנו על מסלול המירוצים. תהיה ה-911 החזקה ביותר ללא מגדש טורבו
פורשה מציגה מהדורה חדשה של ה-GT3, הגרסה החזקה ביותר במשפחת ה-911 שאינה עושה שימוש במגדש טורבו. ה-GT3 החדשה מבוססת על מתיחת הפנים של ה-911, שנחשפה ביוני 2008. היא מציעה מנוע בוקסר בנפח 3.8 ליטר עם שישה צילינדרים, והספק מרבי של 435 כ"ס - 20 יותר מבמנוע ה-3.6 היוצא, ו-45 כ"ס פחות מהטורבו. בפורשה גם מבטיחים שיפור לעקומת המומנט, שתציע כעת יותר קג"מ לאורך טווח הסל"ד. ה-GT3 מצוידת בתיבת שישה הילוכים ידנית ובהנעה אחורית.
כתוצאה משיפורים אלה, ה-GT3 החדשה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות, ולמהירות מרבית של 312 קמ"ש. זאת, בהשוואה ל-4.3 שניות ו-310 קמ"ש בדגם הקודם. פורשה מבטיחה גם שיפורים אווירודינמיים, חישוקים קלים עם נעילה מרכזית ובלמים קרמיים שיוצעו בתוספת תשלום. כן ניתן יהיה להזמין את ה-GT3 עם מערכת הגבהה למתלים הקדמיים, למעבר פסי האטה ונסיעה בכביש משובש.
עוד נמסר כי ל-GT3 מערכות בקרת יציבות ומשיכה הניתנות לשליטה נפרדת על-ידי הנהג. בלחיצת כפתור, ניתן לנתק רק את בקרת המשיכה, רק את בקרת היציבות או את שתיהן. מערכות אלו אינן חוזרות לפעילות ללא התערבות הנהג.
ה-GT3 החדשה תוצג בתערוכת ז'נבה ב-5 במרץ, והשיווק באירופה יחל בחודש מאי. מחירה יעמוד על 98,100 יורו לפני מסים (כ-517,000 שקל), שבגרמניה ניתן לתרגם למחיר מלא של 116,947 יורו (כ-616,000 שקל). בישראל, עדיין לא נקבע מחירון רשמי.