שתף קטע נבחר

לקוחות בזק מתלוננים: הגשם בא - הלך האינטרנט

כמה עשרות תושבים בשני יישובים קטנים בגליל מנותקים מיום שישי האחרון מתשתית האינטרנט של בזק, באשמת מזג האוויר הסוער. מבזק נמסר כי הם פועלים לפתרון התקלה

בין נפגעי מזג האוויר שסער עלינו בסוף השבוע היתה גם תשתית האינטרנט של בזק בשני יישובים בגליל התחתון, שמשותקת מאז יום שישי האחרון (27 בפברואר).

 

כבר קרוב לשבוע שכמה עשרות תושבים במצפה מכמנים וכפר כמאנה אינם יכולים לגלוש באינטרנט, בגלל פגיעה אנושה שנגרמה מסופת ברקים שהתחוללה באזור.

 

"מיום שישי כל הבתים בכמאנה ובמכמנים היו מנותקים גם מקו טלפון", מספר ל-ynet תושב מכמנים, "אבל הוא תוקן ביום שני אחר הצהריים. עם זאת, תשתית האינטרנט עדיין פגועה חלקית, כי נותרו כמה עשרות תושבים בלי יכולת להתחבר לרשת. רוב האנשים פה עצמאיים ועיקר עבודתם היא דרך האינטרנט. אני פשוט נאלצתי לנסוע 150 ק"מ לכל כיוון כדי להגיע למקום העבודה שלי שנמצא במרכז. אנחנו גרים באזור הררי ואין אפשרות להתקין כאן כבלים לכן אנחנו תלויים בבזק והמצב בלתי נסבל.

 

"נאמר לנו שהארונות הוצפו וכרטיסים ניזוקו. במקום לעבוד על הבעיה סביב השעון, טכנאי בזק מתחילים את עבודתם ב-9:00 בבוקר ומסיימים לפני 17:00, כך שהתקלה עדיין קיימת ואין צפי לפתרונה".

 

מבזק נמסר בתגובה כי "בזק מתנצלת על התקלה שנגרמה כתוצאה ממזג האוויר ועושה כל מאמץ על מנת לפתור את התקלה בהקדם האפשרי לטובת הלקוחות. לצערנו, מזג האוויר הקשה שהיה בסוף השבוע האחרון גרם לתקלה אצל מספר מצומצם של לקוחות בצפון הארץ. בזק תפצה את לקוחות החברה על משך התקופה בה חלה התקלה.

 

"מדי חורף, בזק מתגברת את מערך הטכנאים ונציגי השירות במטרה לספק מענה מהיר ללקוחות החברה. הערכות החברה לחורף מקטינה משמעותית את מספר התקלות ואת עוצמתן, אך יחד עם זאת איתני הטבע אינם צפויים ולעיתים, נוצרת אכן תקלה כתוצאה ממזג אוויר קשה במיוחד".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים