הבלוגים החמים של עולם האופנה
רוצה לדעת מה חם באופנה ברחבי העולם? חוץ מערוץ האופנה שלנו יש עוד כמה בלוגים שכדאי שתכירי. תגלשי, תהני, תחכימי, ואל תשכחי ליישם בפעם הבאה שאת מתלבשת
בועה של פאן
בשנת 2006 החלה סוזי באבל מלונדון לכתוב את Style Bubble – מדריך אישי למגמות אופנה, למעצבים, לקניות ולכל מה שנחשב מלהיב ומקורי. חמושה במצלמה דיגיטאלית ויצר הרפתקני היא מתנסה באדיקות בערבוב בין הגישה החסכנית של "עשה זאת בעצמך" לבין אובססיה לרכישת פריטים נחשקים ויוקרתיים, כשאת המראה הייחודי המתקבל היא מדגמנת בעצמה בגרביונים ובפוזות משעשעות.
הבלוג זכה בפרסים ובאזכורים רבים בתקשורת, באבל הפכה לאייקון אופנה וזכתה למינוי כעורכת במגזין הדיגיטאלי Dazed. בנוסף לעדכונים, לחדשות, ולחוות דעת כנה על עולם האופנה, סוד הקסם של הבלוג הזה הוא ללא ספק הכיף הניכר שבו נעשים הדברים, שפשוט גורם לגולש לרוץ לארון הבגדים האישי ולהתחיל לשחק עם כל הבא ליד.
קהל יעד: כל מי שצריך תזכורת לכמות ההנאה שניתן להפיק מאופנה, צעירים מעודכנים עם תעוזה, שופוהוליקים שלא מתכננים על גמילה, חובבי יד שנייה וכל מי שמחפש לגלות את הדבר הנכון הבא.
חייטים וחתיכות
הרעיון הבסיסי פשוט: מדובר בצילומי אופנת רחוב בעיר ניו יורק, אך מה שמבדיל את The Sartorialist (המחוייט, בתרגום חופשי מאוד) מאחרים הוא הביצוע, אותו ניתן לסכם במילה אחת: מ-ו-ש-ל-ם. "מעורר השראה, אותנטי ומוקפד" הן עוד דרכים לתאר את הבלוג המשובח ולהסביר את הסיבות להצלחתו חסרת התקדים והפיכתו לסמן של טעם טוב.
מייסד הבלוג, סקוט שאומן, שפרש לאחר חמש עשרה שנות קריירה מצליחה
בתעשיית האופנה, חיפש דרך לשלב בין ניסיונו הרב בתחום לבין אהבתו הגדולה לצילום. עין חדה לפרטים הקטנים, היכרות אינטימית עם העיר ושפע של ברנשים וחתיכות הפכו את הבלוג שייסד בשנת 2005 להצלחה מסחררת ולשם דבר בעולם האופנה. כיום ניתן למצוא אותו בשותפות עם האתר הפופולארי Style.com מבית ווג וכן במדור קבוע במגזין הגברים GQ.
קהל יעד: חובה לכל מי שמחשיב את עצמו כבעל טעם טוב. תעשיית האופנה העולמית כולה מופיעה בו וקוראת אותו באדיקות.
אוואנגארד ממארי אנטואנט
הבלוג A Shaded View On Fashion בוחן את גבולות האופנה, חושף כישרונות צעירים ומותגים בתחילת דרכם ומעלה על נס אירועים בעלי אופי אלטרנטיבי ובועט. הכותבת, דיאן פרנט, לבושה תמיד בשחור מכף רגל ועד לראשה המעוטר בתסרוקת מארי אנטואנט נושקת לשחקים, כל זה בצירוף משקפי שמש חתוליים נצחיים על פניה הצחורים, היא דמות מוכרת בעולם האופנה. מאחוריה קריירה ארוכה ומצליחה כמעצבת ניו יורקית עם מותג פרטי, כסטייליסטית, כעיתונאית במגזינים כמו אל ו-ווג הצרפתי, כצלמת וכמפיקת סרטים.
עם השנים עקרה לפאריז ובשנת 2005 חנכה את הבלוג שהוא למעשה יומן
מסע בו היא מספרת על חייה ותחומי העניין שלה ושל מכריה הרבים, תוך כדי קידום פרויקטים פרי יוזמתה, למשל פסטיבל סרטי האופנה. קשריה הענפים בתחום באים לידי ביטוי בעושר הידיעות ובראיונות הבלעדיים שהיא מצליחה להשיג, אשר מזכים אותה בפופולאריות רבה בקרב קהילת האופנה הבינלאומית והופכים אותה לאחת הדמויות החזקות הפועלות בתחום.
קהל יעד: כל מי שמתעניין באוואנגרד, בשילוב של אופנה עם אמנות ובמעצבים צעירים.