שתף קטע נבחר

יש זוכה בתחרות "המשרה הטובה בעולם"

בריטי בן 34 הצליח לגבור על 34,700 מתחרים מרחבי העולם - וזכה במשרה הנחשקת במסגרתה יחיה באי טרופי באוסטרליה במשך שישה חודשים

בן סאות'הול, בריטי בן 34 העובד כמגייס כספים לצדקה, הוא שנבחר לתפקיד "המשרה הטובה בעולם", כך הודיע היום (ד') משרד התיירות בקווינסלנד, אוסטרליה.

 

הקמפיין העולמי לאיוש המשרה הנחשקת - לשמור במשך שישה חודשים על אי טרופי בשונית המחסום הגדולה המילטון באוסטרליה - הצליח בצורה בלתי רגילה, ו-34,700 איש מ-200 ארצות הגישו מועמדות כשצילמו עצמם בסרטון וידאו והעלו אותו לאתר התחרות.

 

מתוך כל אלה נבחרו בסופו של דבר 16 מועמדים סופיים - ביניהם סטודנטים, אנשי תקשורת, צלמים, פקיד קבלה ומורה. בסוף השבוע שעבר הוטסו כל המתחרים הסופיים לאי המילטון, ושם נבחנו כישוריהם האישיים והתקשורתיים במגוון דרכים. פאנל של ארבעה שופטים מונה במטרה לבחור את הזוכה. סאות'הול הבריטי ניצח, ויתחיל בעבודתו החדשה ב-1 ביולי.

 

על מה כולם רבו? תמורת 110 אלף דולר יידרש סאות'הול לחיות באי במשך שישה חודשים, לחקור אותו ולדווח על קורותיו בבלוג וידאו ויומן מצולם. החובות הנדרשים כוללים גם האכלת דגי אוקיינוס, ניקוי בריכה ואיסוף משלוחי דואר המגיעים במטוס, אבל סאות'הול יידרש גם לצלול, לשנרקל ולטייל רגלית, וליהנות מלפחות 25 אתרי נופש באיים הנמצאים בקרבת מקום.

  

הקמפיין, שנועד בעיקרו לקדם את התיירות לקווינסלנד, זכה לפרסום רב והדגים את החדשנות שבשימוש במדיה חברתית ובאתרים כמו יוטיוב ופייסבוק. עלות הקמפיין עצמו היתה 1.7 מיליון דולר, אך הפרסום הנלווה לו זכה מוערך בשווי של 110 מיליון דולר.

 

"זוהי ככל הנראה הפעם הראשונה שבה קמפיין השיג כל כך הרבה תהודה עם תקציב פרסום כל כך קטן שכלל בסך הכל כמה מודעות להצעת עבודה שפורסמו במקומות שנבחרו בקפידה", אומר מומחה השיווק האוסטרלי טים בארואוס. "כל ההצלחה היא הודות לכוחם של אנשים להעביר דברים הלאה, בעיקר דרך יוטיוב. השיעור הראשון שיש ללמוד מהמקרה הזה הוא שאם יש לך רעיון מקורי ומסעיר שגורם לאנשים לדבר עליו, אתה לא צריך לבזבז הון על פרסום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הזוכה המאושר, בן סאות'הול
צילום: רויטרס
צילום: AP
צילום: AP
מומלצים