הסטארט אפ השקוף: בואו לנהל את "ויקידו"
תמיד חלמתם לנהל סטארט אפ? לייעץ? לתת את הטון וההחלטות הקובעות? הנה ההזדמנות שלכם. היזמים שמאחורי הסטארט אפ ויקידו, נוקטים בגישת ניהול פתוחה, ומשתפים אתכם הגולשים בלבטים שלהם. הם גם יקשיבו לכם. טור פתיחה
תמיד כשאתה מגיע לפגישה חדשה עם משקיע או מראיין לעבודה חדשה ונחשקת אתה נתקל בצורך הנדוש להציג את עצמך. בעולם ההיי-טק, לשנינו יש כמה חסרונות מובנים שמבדילים אותנו מהרוב: אנחנו או נשים (עמית) או לא שירתנו ב-8200 (ימי). כאלו אנחנו.
מה שאנחנו כן זה ימי ועמית. נעים מאוד, מסתבר שאפילו נולדנו באותו הכפר, זחלנו על קוצים ועל דרדר...רגע, זה בעצם מה שאנחנו עושים עכשיו. אנחנו מקימים סטארט אפ, כך שקוצים ודרדרים הם לחם חוקנו. שנינו עוסקים באינטרנט במהלך העשורים האחרונים, משתמשים אדוקים, מנהלי תוכן, מתכנתים, מנהלי מוצר, מנהלי קהילה, משתמשי קהילה. עשינו את כל המסלול, ואנחנו מתפלשים בה בהנאה מרובה השכם והערב. ושנינו הורים, כל אחד וילדיו הוא (הנפלאים, הנהדרים לאין שיעור), אך טבעי הוא שנגיע לנקודה מסויימת בחיים בה שני הקווים המקבילים האלו של חיינו יפגשו.
אז למה אנחנו פה בכלל? לפני זמן מה כתבה אחת מאיתנו (טוב, עמית) רשומה בבלוג שלה שעסקה בסטארט אפ השקוף, חצי בדיחה, חצי אמת.
מאז, לא רק שיצא לנו לחשוב על כך שוב ושוב אלא שהרעיון התחיל יותר ויותר למצוא חן בעינינו, יש בו משהו נכון ורענן. מה שראינו בשנים האחרונות רק מחזק אצלנו את החשק להתייעץ יותר, לספר יותר, לשתף יותר ולעזור יותר, מתוך הבנה אולי נאיבית, אבל גם מציאותית, שככה נראים החיים כשמפתחים סטארט אפ רשת צעיר וגמיש, וזו הדרך הנכונה. שלח לחמך, גירסת הרשת.
ולכן, אנחנו גאים להציג - הסטארט אפ השקוף, שבעולם אידיאלי יכלול ספונסר (אהמ, אנחנו עובדים על זה) שיתן את הכסף לפיתוח, ואתר שילווה ויתן לנו במה לשוחח עם אחרים. אז ynet נותנים את הבמה, ב-the co ils אנחנו כותבים לתעשייה, הטלוויזיה והתהילה יגיעו בהמשך, יש שיתופי פעולה שמתבשלים.
הסטארט אפ השקוף יתעד את כל מהלכיו החל בטורים כגון זה וכלה בדברים רציניים יותר כגון "איך כותבים לבלוגרים?" "איך בונים אקסל?" והגירסה הפחות פופולארית "איך גונבים רעיונות ממתחרים?".
זה כולל תיעוד של פגישות, עשה ואל תעשה, הוצאת המסמכים החוצה לבחינה ועבודה שיתופית שלכם הגולשים (קחו את זה בערבון מוגבל, עורכת הדין המיומנת שלנו כבר רוטנת ולא תמיד תאשר להוציא הכל), סיעור מוחות כלל מערכתי בשיתוף הקהל, ודילמה שבועית אחת שתעלה פה כל שבוע, ולפיה יישק דבר, ראו הוזהרתם.
ריאליטי - רק בלי הביקיני
אנחנו מתכוונים ללכת הכי רחוק שאפשר במגבלות הנתונות. גם בסטארט אפ הקודם שעמית עבדה בו, היא ניסתה להוציא כמה שיותר דברים לאור, להכיר לאנשים את המוצר הרבה לפני שהוא היה בשוק, לעורר סקרנות, לשתף. ועכשיו כששנינו מתחילים דרך משלנו, נראה לנו שהדרך הזו בהחלט יכולה להיות לא רק דרך משלנו, אלא גם הדרך שלנו.
זהו סוג של ריאליטי, רק בלי ביקיני. סוג של עבודת יום יום, רק בלי הזוהר שאנשים נוטים לעטות על סטארט אפים בתחילת דרכם - אבל עם המון קסם. ובינינו, מי לא היה רוצה קצת קסם?
אז הרשו לנו להציג את הסטארטאפ שלנו, vikido, השילוב הבלתי מתפשר של video ו -kids. בימים אלו בדיוק אנו יוצאים לדרך, מתלבטים בשאלות פיתוח, ובשאלות ניהול ראשוניות, מנסים לשאוב מכל המקומות בהם היינו כבר, ועבדנו כבר. מאמצים מתודות פיתוח מהיר, ובודקים מה הדרך המתאימה לנו, כולל מערכות ניהול פרוייקטים, ניהול גרסאות קוד ותכנוני גאנט חודשיים.
הדילמה של השבוע קצרה מפאת חוסר המקום והיא פשוטה: כמה לחשוף? כמה אתם צריכים באמת לדעת? עד כמה הייתם באמת רוצים לדעת? והאם הסטארטאפ השקוף
הוא רק סיסמה לדעתכם או דרך חיים, פילוסופיית ניהול ומשהו שבאמת אפשר ליישם? הביעו את דעתכם בטוקבקים או בפניה אישית אלינו. אנחנו נקרא הכל, ונתייחס בטור הבא.
כתבו לנו:
שוחחו איתנו בטוויטר:
@vikidoteam