פורשה מציגה 911GT3 בגרסת RS
מי שלא הסתפק בגרסת המסלול של ה-911, יוכל לקבל אותה עם עוד יותר כוח ובעיצוב צעקני. תכירו את ה-911GT3 RS
אם לא הספיקה לכם ה-911GT3, גרסה המיועדת בעיקר לחובבי נהיגה על מסלול מירוצים, פורשה תציע מינואר 2010 את ה-RS, גרסה חזקה וקלה יותר, עם עיצוב צעקני למדי. לא תתקשו לזהות אותה, עם כיתוב GT3 RS ענקי על בתי הגלגלים האחוריים, פסי המירוץ בתחתית הדלתות וכמובן - הכנף האחורית העצומה.
ה-RS מצוידת באותו מנוע של ה-GT3 הרגילה, אך מוסיפה 15 כ"ס - 450 כ"ס בסך הכל. פורשה אינה מפרסמת נתוני ביצועים של המכונית, אם כי הם צפויים להיות טובים. אחרי הכל, ה-GT3 מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות ולמהירות מרבית של 312 קמ"ש, כל זאת כשהיא מצוידת ב-435 כ"ס "בלבד".
ל-RS יש תיבת שישה הילוכים ידנית עם יחסי העברה קצרים, בין היתר לשיפור ההאצה מהמקום. היא מצוידת בחישוקים במידות ענקיות: קוטר של "19 ורוחב של "9 מלפנים ו-"12 מאחור. הצמיגים בהתאם: 245/35 מלפנים, 325/30 מאחור.
מפורשה נמסר כי ה-RS עושה שימוש בכנף אחורית מסיבי פחם ואלומיניום, וכי היא תשקול פחות מ-GT3 רגילה. נתון משקל לא פורסם, עם זאת. לראשונה בפורשה, היא תוצע בתוספת תשלום עם מצבר ליתיום-יון במקום עופרת, מה שיאפשר לחסוך 10 ק"ג ממשקלה. ואם כבר נגענו במחיר - זה יעמוד על 122,400 יורו באירופה, לפני מסים. בישראל זה 661,000 שקל, לפני התרומה להכנסות המדינה.