מזראטי מרשימה עם קבריולה חדשה: גראן-קבריו
מזראטי חושפת את גרסת הגג הנפתח לגראן-טוריזמו, שתהיה לא פחות נאה או חזקה: גראן-קבריו, עם ארבעה מושבים ו-440 כ"ס
מזראטי פרסמה תמונות של הגראן-קבריו (GranCabrio), גרסת גג נפתח לגראן-טוריזמו (GranTurismo). מכונית הספורט היפהפיה מאיטליה הופכת לקבריולה ארבע-מושבית, עם אותו עיצוב כללי ומנוע V8. למכונית החדשה גג בד מתקפל, וזאת בניגוד לשמועות שנסובו לפני חשיפתה, לפיהן יהיה לה גג קשיח כמו לפרארי קליפורניה.
יחידת הכוח של הגראן-קבריו תציע נפח של 4.7 ליטר והספק מרשים - 440 כ"ס, מה שצפוי להעניק לה ביצועים נאים. גרסת הגג הנפתח מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב"פחות מ-5.7 שניות" (4.9 שניות בגרסת הקופה), ולמהירות מרבית של 280 קמ"ש - 15 פחות מהדגם בעל הגג הסגור. נתון תצרוכת הדלק של הדגם החדש עומד על 6.6 ק"מ לליטר בממוצע, ופליטת פחמן דו-חמצני על 354 גרם לק"מ בממוצע (6.8 ק"מ לליטר ו-345 גרם CO2 לק"מ בקופה).
מזראטי גראן-קבריו. גג בד נפתח וארבעה מושבים
למרות הגג הנפתח וחיזוקי המרכב הנדרשים, הגראן-קבריו לא כבדה יותר מהדגם הסגור. היא גם מציעה את אותם ממדים כלליים - אורך של 488 ס"מ, בסיס גלגלים של 294 ס"מ ורוחב של 184 ס"מ. נתון הגובה עומד על 135 ס"מ, ואף הוא זהה לגרסת הקופה.
בשלב זה לא ידוע אם האיטלקים ישווקו את הקבריולה גם בגרסה "חלשה" - 4.2 ליטר ו-405 כ"ס - בדומה לזו שקיימת בדגם הקופה. הגראן-טוריזמו היא מכונית קבריולה ראשונה של מזראטי עם ארבעה מושבים, לאחר שורה של מכוניות דו-מושביות. האחרונה שבהן הייתה ה-3200GT ספיידר (שכונתה בשלב מאוחר יותר 4200GT ולבסוף סתם ספיידר), אותה מחליפה הגראן-קבריו.
שיווק המכונית החדשה יחל באביב הקרוב, אם כי מזראטי תציג את הגראן-קבריו כבר בתערוכת פרנקפורט ב-17 בספטמבר, ותפתח לאחר מכן את ספר ההזמנות. לישראל, אם חששתם, היא לא צפויה להגיע.