שתף קטע נבחר
 

כמעט חינם תיכנס לתחום "עשה זאת בעצמך"

בעקבות שחיקת הרווחים בענף המזון; בנוסף, הרשת מתכננת שיתוף פעולה עם אופיס דיפו - תמכור את מוצריה בתוך הסניפים

רשת השיווק מחסני כמעט חינם מתכננת להיכנס לשוק ה־DIY ("עשה זאת בעצמך"). הרשת בוחנת להיכנס לתחום באמצעות רכישת רשת קיימת או הקמה של רשת חדשה. כיום החברות הפועלות בתחום בישראל הן הום סנטר, אייס קנה ובנה והיפר סנטר, שהיא רשת קטנה שמפעילה שלושה סניפים בלבד. בצדן פועלות חנויות פרטיות וחנויות טמבור, שנותנות אף הן מענה בתחום. 

 

מחסני כמעט חינם החליטה להיכנס לתחום חדש בשל התחרות הגוברת בענף המזון, שהרווחים בו הולכים ונשחקים. רני צים, יו"ר ובעלים של קבוצת צים בעלת מחסני כמעט חינם, אישר את המידע ומסר בתגובה: "ענף ה־DIY הוא ענף בתול יחסית, ופחות ממותג ותחרותי מתחום המזון. אנחנו מחפשים אפיקים חדשים להתפתחות של קבוצת צים והתחום הזה הוא קל יחסית, מאחר שהעובדה שאיננו ממותג מוזילה את המוצרים. לצרכן לא משנה איזה מסמר הוא קונה, אבל חשוב לו מותג הנס קפה שלו".  

 

במקביל נודע על שיתוף פעולה בין מחסני כמעט חינם לבין רשת הציוד המשרדי אופיס דיפו. מחסני כמעט חינם תפתח פינות ייעודיות של מוצרי אופיס דיפו בתוך סניפי רשת המזון. במהלך ישקיעו החברות 500 אלף שקל, והוא יחל בספטמבר בפיילוט בחמישה סניפים: עפולה, בית שמש, רחובות, מודיעין וטבריה. לאחר מכן יורחב שיתוף הפעולה לכל 20 סניפי הרשת. כפי שפורסם ב"כלכליסט", אופיס דיפו נכנסה לאחרונה גם לרשת חנויות הנוחות so good שבבעלות סונול, והציבה בשישה סניפים של הרשת סטנדים ממותגים והיא מתכוונת להרחיב את פריסתה לכל 124 חנויות רשת הנוחות. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מחסני כמעט חינם
צילום: עפר עמרם
מומלצים