שתף קטע נבחר
 

יותר טוב כלום מכמעט. ביקורת קולקציה

רשת 24/7 מתעלמת מהקהל הבוגר (נגיד, מי שעברה את גיל 25), אבל לא הולכת עד הסוף עם הצעירות צמאות הטרנדים

להיות האחות הקטנה והחצופה זה מחייב, אבל בו זמנית גם נותן לך יותר לגיטימציה להתפרע. לאחות הקטנה יש פחות אחריות, לעתים אף פחות ציפיות. הכל טוב ויפה, אם האחות הקטנה היא לא מותג אופנה שפונה לקהל צעיר ופוחז יותר. ככזו הרי שדווקא הקטנה – שאינה מתיימרת לאמירה עצמאית – אמורה ללכת הכי רחוק שאפשר. ככלות הכל, היא לא צריכה להתאים את עצמה לטעם המקומי, או לגוף הישראלי. לקוחותיה הצעירות רק מבקשות ממנה לשמור על עדכניות קיצונית, ולהגיש להן את כל מה שזה עתה יצא מהתנור.

 

חבל, אם כן, שאחרי שנים ראשונות ומבטיחות יחסית בגזרת הרשתות שמייבאות את הטרנדים הנוכחיים לארון שלנו, רשת twentyfourseven (להלן 24/7)

 התמתנה. בתוך קולקציה שחולקה לשלוש קבוצות הייתה נוכחות ערה של חצאיות, רובן חצאיות מיני בגזרה גבוהה. ביניהן בלטה חצאית דמוית עור בכחול רויאל, וחצאית משובצת באפור עם בד מבריק יותר שמכוון לשעות הערב. ניכרה עבודה רבה ומוצלחת סביב סריגי קרדיגן בגזרת אוברסייזד, אבל לצדם הייתה נוכחות לא ברורה של סריגים קצרים, שלרוב לא משתלבים היטב בנוף הישראלי. בצילומי הקטלוג הם צוותו לחצאיות גבוהות, שהצליחו להוציא מהם את המיטב, אבל במציאות היומיומית, אם יילבשו יחד עם מכנסיים בגובה בינוני עד נמוך, ספק אם יהיו מחמיאים.

 

נוכחותן של שתי הקבוצות החזקות הללו, לצד היעדר בולט של מחשבה בגזרת השמלות והמכנסיים (להוציא זוג אחד בגזרה גבוהה ומחוייטת), מבהירה מהן הנקודות החלשות של 24/7: הם לא העזו ללכת עד הסוף עם הטרנדים הנוכחיים – לטובת הלקוחות הצעירות, אבל גם לא הקדישו מחשבה ללקוחה הבוגרת יותר, זו שעברה את גיל 25. ברור שכדי למשוך קהל מבוגר יותר, ולו במעט, יש להרחיב את מנעד הגזרות והבדים של המכנסיים.

 



מפוספסת. הקולקציה החדשה של 24/7 (צילומים: אלון שפרנסקי)


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך קטלוג החברה
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
צילום: אלון שפרנסקי
לאשה בפייסבוק
מומלצים