שתף קטע נבחר

 

משחקייה למבוגרים

מופע הטפיחה העצמית על השכם שארגנו לעצמם חברי "מועדון לילה" היה מוצדק מבחינתם, אבל די מיותר מבחינת הצופים. אריאנה מלמד מסכמת עונה ונותנת עצות לזו שתבוא אחריה

ארבע עשרה דקות אחרי תום החדשות, כש"מועדון לילה" סוף סוף התחילו, התעוררה הדילמה - בדיוק ב-22:00 מתחיל "האוס". האם להישאר עד הדאחקה האחרונה של "מועדון לילה"? האם ל"האוס" יש סטארט-אובר? בטוח?

 

הצלחתה של התוכנית הזאת מהווה הוכחה ניצחת לכך ששמיכת טלאים היא השמיכה העמידה ביותר שיש. מי אמר "משחק מכור" ולא קיבל? מי זוכר את "של מי השורה הזאת" ומתגעגע? מי לא אוהב התכנסות של סטנדאפיסטים מוכשרים עם תמהיל מבוקר של סלבריטאים ויפהפיות שמתארחים באולפן, ובינינו - מי מבין המבוגרים לא זקוק לפעמים למשחקייה?


מועדון לילה. ניצחו את "האוס" אתמול (צילום: אלדד רפאלי) 

 

כי זה בדיוק מה שארז טל פתח בתוכנית הזאת, וזו הסיבה לפופולאריות שלה. מדובר במשחקייה למבוגרים, שבה רוח השטות מולכת והארגון המופתי מנצח.

 

אף אחד לא מתאמץ להסתיר את דפי הטקסט ממנו הוא קורא, ועיקר הקרדיט מגיע לפלוגת הכותבים, שידעו להתחבר לשטיקים הקבועים מהבית שכל אחד מביא: גולדשטיין וההומור העצמי שלו, קטורזה השבוי באשתי-הילדים-חמותי, נוסבאום שחייב להפגין טירוף וגגים פיזיים כדי ליצור לעצמו מראית עין של אישיות מובחנת, אורנה בנאי שמרחפת בקלילות מעל לכל זה ומשגרת את הפאנצ'ים הכי נשכניים, שגם הם הולכים לאיבוד מיד אחרי שורת המחץ הבאה.

 

כמו טיול שנתי בחטיבה

לפעמים ירדו הכותבים והמבצעים הרבה מתחת לחגורה, כאילו באמת כבר אי אפשר להעביר שעה בפריים טיים בלי גסויות. לפעמים רמת האינפנטיליות היתה כזו שלא ביישה טיול שנתי בחטיבת ביניים. לעיתים קרובות לא נתנו לאורחים לדבר, ואם אלה היו אורחות, ובמיוחד יפות - השתמשו בהן בתור קולב.

 

כך, לבר רפאלי נדרש נימוס מקצועי צונן כדי לשרוד את הפיכתה לאביזר, לאורו הריצו כולם דחקות על יחסים בין המינים; לאסתי גינזבורג, האורחת של תוכנית סיום העונה, יועד גורל תמוה עוד יותר: שמתם לה שלא נתנו לה לומר משפט אחד שלם, ולא עזרו כל נסיונותיה להפיק אותו? במובן זה, התוכנית שברה שיא ב"תהיי יפה ותשתקי", וגינזבורג, כמובן, שיתפה פעולה.

 

אין דבר שנמחק מן הזכרון במהירות גדולה כמו שעה של צחוקים, מהנה ככל שתהיה, ובכל זאת, מופע הטפיחה

העצמית על השכם שארגנו לעצמם מובילי הרייטינג היה מוצדק לגמרי מבחינתם, אבל די מיותר מבחינת

הצופים. הוא עורר סוג של געגוע לפחות לשתיים מן הדמויות שהיו שם בעונה הראשונה. את מאיה דגן נקבל במהרה כמנחה של הדבר המצחיק הבא, אבל איפה רמי הויברגר?

 

אפשר להניח בוודאות שצוות העונה הבאה של "מועדון לילה" ידמה לזה שראינו בחודשים האחרונים, ולכן אולי אפשר גם לבקש שלוש בקשות צנועות: ראשית, די כבר עם בדיחות יונית-עידו. הנושא מוצה מזמן מכל הכיוונים האפשריים.

 

שנית, כל אחד מן המשתתפים מתבקש לצאת קצת מעורו בטרם יהפוך לנעל בית נוחה אבל משעממת. ושלישית – כשאתם טורחים וגוררים לאולפן אישה יפה במיוחד כדי להפוך אותה למושא-דאחקות, תנו גם לה כותב שייצר פאנצ'ים. אחרי ההצלחה המוכחת, אתם כבר יכולים להרשות את זה לעצמכם.

 

לכל כתבות המדור לחצו כאן

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בנאי. פאנצ'ים נשכניים
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים