רווחי רמי לוי קפצו ב-29% ל-18 מיליון שקל
המכירות ברשת שיווק השקמה הסתכמו ברבעון השלישי של 2009 ב-367.5 מיליון שקל. רווחי הרשת עלו בעקבות פתיחת שלושה סניפים חדשים והרחבת הסניף במודיעין
רמי לוי שיווק השקמה בניהולו ובשליטתו של רמי לוי פרסמה היום (א') את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2009. מכירות החברה הסתכמו ברבעון ב-367.5 מיליון שקל, עלייה של 48.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד כתוצאה מפתיחת שלושה סניפים חדשים והרחבת הסניף במודיעין.
בחברה מציינים כי המכירות בחנויות זהות עלו ב-13%,זאת לעומת ירידה של 1.6% ברשת שופרסל ו-2.5% ברבוע כחול. המכירות למ"ר עמדו על 18.33 שקל למ"ר לעומת 17.05 שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. מכירות המותג הפרטי ברבעון הסתכמו ב-14.8 מיליון שקל, עלייה של 48% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווחיות הגולמית של רמי לוי נשחקה במעט ועמדה על 22.93% לעומת 23.03% ברבעון המקביל אשתקד. לעומת זאת, שיעור הרווחיות התפעולית עלה ל-7.98% לעומת 7.14% ברבעון המקביל אשתקד תודות לצמצום הוצאות המכירה ביחס למכירות. ה-EBITDA (רווח לפני פחת מיסים והפחתות) עמד על 28.6 מיליון שקל לעומת 21.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור ה-EBITDA ירד מ-8.56% ל-7.77%.
בשורה התחתונה רשם רמי לוי רווח נקי של 18.1 מיליון שקל לעומת 14 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 28.5%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד על 25.5 מיליון שקל, זאת לעומת 2.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה עמד על 130.4 מיליון שקל, כ-26% מהמאזן לעומת 28.9% ברבעון המקביל אשתקד.
סך המכירות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2009 עמדו על 978.5 מיליון שקל, גידול של 39.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2009 עמד על 50.9 מיליון שקל לעומת 37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
רמי לוי מסכם רבעון
צילום: דודי ועקנין
מומלצים