"אל על תביא 100 אלף תיירים לאילת בשנה"
בהנחה שתקבל את האישור ממינהל התעופה, ואם העתירות שהוגשו לבג"ץ על ידי ארקיע וישראייר, יידחו, אל על תתחיל בקרוב לטוס גם לעיר הנופש הדרומית. רומנו: "אני לא מבין את החברות שמתנגדות שאנחנו נפעל בקו הזה אבל דורשות לקבל עוד ועוד קווי טיסה בינלאומיים שבהם אנחנו פעילים"
בימים אלה מתכוננת אל על להפעלת קו הטיסות שלה מנתב"ג לאילת, בהנחה שתקבל את האישור ממינהל התעופה האזרחי, ואם העתירות שהוגשו לבג"ץ על ידי החברות המתחרות בקו זה, ארקיע וישראייר, יידחו.
"אני לא מבין את החברות שמתנגדות שאנחנו נפעל בקו הזה ולעומת זאת דורשות לקבל עוד ועוד קווי טיסה בינלאומיים שבהם אנחנו פעילים", אומר חיים רומנו, מנכ"ל החברה המסיים את תפקידו, ומגלה כי קו הטיסות לאילת ייקרא "ELAL RED SEA", שם שנבחר במשאל שנעשה בקרב תושבי אילת.
"אני לא מבין למה אל על לא טסה עד היום לאילת. אנחנו לא עושים את זה כדי לנגח, אלא משום שאנחנו מאמינים שנוכל להביא לשם רבבות תיירים בשנה וכך נעלה את אילת למפת התיירות העולמית", אומר רומנו, "יש הרבה תיירים שרוצים להגיע לישראל, לבלות כמה ימים במרכז ואחר כך לרדת לאילת, ואת זה בדיוק אנחנו רוצים לעשות".
לדבריו, אל על מסוגלת להתחיל בהפעלת הקו בהתראה של מספר ימים: "למדינת ישראל אסור לוותר על עוד 100 אלף תיירים שאנחנו נביא לאילת בכל שנה. ואם הטרמינל בעיר יהיה צפוף מדי לפעילות של שלוש חברות תעופה, יש לנו פתרון טכני: אנחנו נבצע את הרישום לטיסה ואת הבידוק הביטחוני כבר בבתי המלון".
הכתבה המלאה התפרסמה הבוקר במוסף "ממון" שב"ידיעות אחרונות"