שתף קטע נבחר
 

עלייה במדד אמון הצרכנים בארה"ב

מדד אמון הצרכן טיפס בינואר לרמה של 55.9 נקודות, מ-53.6 בדצמבר. זו רמתו הגבוהה ביותר מאז ספטמבר 2008. תחזיות האנליסטים היו נמוכות יותר ועמדו על רמה של 53.5

מדד אמון הצרכנים בארצות הברית עלה בינואר, זה החודש השלישי ברציפות, לרמתו הגבוהה ביותר מאז ספטמבר 2008. זאת, בעקבות שיפורים בשוק העבודה שהובילו לכך שהאמריקנים מפגינים יותר אופטימיות לגבי העתיד המיידי שלהם.  

 

 

מדד אמון הצרכנים טיפס בינואר לרמה של 55.9, מ-53.6 בדצמבר. תחזיות האנליסטים היו נמוכות יותר ועמדו על רמה של 53.5.  

 

הצריכה הפרטית מהווה 70% מהכלכלה האמריקנית, אך היא נפגעה מהיעדר הנכונות של חברות לגייס מחדש עובדים לאחר שנתיים של קיצוצים.  

 

ואולם, רמת המדד עדיין נחשבת נמוכה. קריאה של מעל 90 מצביעה על התייצבות כלכלית, וקריאה הגבוהה מ-100 מצביעה על צמיחה. "זה לא שאנחנו מדברים על תחושות צוהלות ושמחות של הצרכנים, אלא שהעגמומיות נעלמת", אמרה ג'וליה קורונאדו, כלכלנית בכירה בפריבה בניו יורק. "האמון עלה מהשפל, אך לא מדובר בתהליך מהיר, וכך גם לגבי הצריכה".


פורסם לראשונה 26/01/2010 19:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
קניות חג המולד בארה"ב
צילום: איי פי
מומלצים