שתף קטע נבחר

חדש בפראג: טיול לבובות בלבד

עייפה בובה זהבה, ועייף מאוד הדב? מצוין! שילחו אותם לבירת צ'כיה בטיול בובות. סוכנות נסיעות מקומית מפצירה בכם לשלוח את הצעצועים לסיור תיירותי, ותמורת 90 אירו תקבלו תצלומים שלהם באתרים המרכזיים בעיר. בכל יום תקבלו דוא"ל, ובו תתבשרו מה שלומם והיכן ביקרו

אין לכם מספיק כסף כדי לנסוע בזמן הקרוב לפראג, בירת צ'כיה ? אז למה שלא תשלחו במקומכם את הדובי הקטן והאהוב עליכם, או אולי את בובת הג'ירפה שמקשטת בחינניות את המדף בחדר השינה?

 

בדומה לקלישאה הגורסת כי יצירות האמנות הגדולות נוצרות כשהאמן שרוי בתוגה, דכדוך או סתם מושפע קשות מחומרים שונים ומשונים - נראה שגם היוזמות השיווקיות המבריקות, או במקרה שלפנינו ההזויות, נולדות בתקופת משבר כלכלי. סוכנות נסיעות חדשה בפראג מציעה לשלוח את הבובה לטיול באתרים המפורסמים בעיר - בלי בעליה.

 

סוכנות ה"נסיעות לבובות" מסרה כי אנשיה יצלמו את הנוסעים החביבים והממולאים באתרי התיירות המפורסמים בבירה הצ'כית, ולאחר מכן ישלחו את התצלומים על גבי תקליטור לבעלים המתגעגע, כדי שיוכל להתגאות בהם בפני חבריו ולהפיצם בפייסבוק.


ראשוני התיירים בחבילה החדשה ליד גשר קרל המפורסם (צילום: AFP)

 

למי שקרא עד כאן, התלהב וכבר לא יכול לחכות עד שהדובי או הצפרדע הפרטיים שלו יעלו על המטוס הבא לפראג נספר שהתענוג יעלה 90 אירו (כ-122 דולר). רוצים לפנק את הבובה שלכם באמת, ולא לצאת קמצנים, חלילה? תמורת 150 אירו הדובי היקר יזכה גם לטיפולי עיסוי וארומתרפיה אל מול קו הרקיע של הבירה הצ'כית.

 

בכל החבילות המוצעות לקהל הלקוחות הפוטנציאלי של סוכנות הנסיעות היצירתית מובטח לשמור על קשר יומי באמצעות הדואר האלקטרוני "כדי שהבעלים יחושו בטוחים, ויוכלו לדעת באילו אתרים ביקרה הבובה שלהם באותו יום".

 

היום פראג - מחר ברחבי אירופה? 

הסוכנות - שמטבע הדברים מכוונת לקהל יעד מערבי ועשיר - נולדה מתוך תוכנית הטלוויזיה הצ'כית "Den D", הגרסה המקומית לאחת התוכניות המצליחות בבריטניה, "Dragon's Den" (ב-BBC). בישראל שודרה לפני שנים ספורות גרסה לתוכנית זו שנקראה "הכרישים", ובה יזמים מנסים לשכנע בעלי הון להשקיע סכומי כסף גדולים במיזמים שלהם.

 

בעלי הסוכנות - ובהם שניים מבעלי ההון שהשתתפו בתוכנית הטלוויזיה והסכימו להשקיע במיזם - אמרו כי הם מעוניינים להציע השנה "חבילות טיולי בובות" גם לערים נוספות באירופה כבודפשט, ברלין, ברטיסלבה ומינכן.

 

ואולם ירומיר ברנק, אנליסט בחברת היועצים Mag המתמקדת בתיירות, אינו שותף להתלהבות האופטימית של בעלי סוכנות הנסיעות. בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית אמר האנליסט הספקן: "זה נראה גחמה, ואינני משוכנע שתהיה לה השפעה כלכלית רחבה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים