עלייה של 7.8% בפדיונות רשתות השיווק
לפי נתוני הלמ"ס, בחודשים בנובמבר-ינואר חלה עלייה גדולה משמעותית בהיקפי הפדיון לעומת שלושת החודשים שקדמו להם, שבהם נרשמה עלייה של 4.5% במכירות
הסימנים ליציאה מהמשבר ממשיכים להופיע, והפעם בדמות היקף הקניות ברשתות השיווק. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום (א'), בנובמבר 2009 עד ינואר 2010 נרשמה עלייה של 7.8% בפדיון כל רשתות השיווק, כאשר בפדיון רשתות המזון בלבד נרשמה במהלך החודשים המדווחים עלייה של 7.9% בפדיון.
מנתוני הלמ"ס עולה כי העלייה במכירות בחודשים נובמבר-ינואר גבוהה משמעותית מהעלייה בשלושת החודשים שקדמו להם (אוגוסט-אוקטובר), שהסתכמה ב-4.5%. בשנת 2009 כולה נרשם גידול של 4.2% בהיקף הפדיון של רשתות השיווק.
עוד מתברר, כי בשנת 2009, בהשוואה לשנת 2008, נרשם גידול של 4.2% בהיקף הפדיון (במחירים קבועים) של רשתות השיווק, וגידול של 3.9% בפדיון של רשתות המזון.
מנתוני היקפי הגידול בפדיונות של הרשתות לפי התמחות עולה כי ברשתות הטקסטיל וההלבשה נרשמה ב-2009 עלייה של 2.1% בפדיון וברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה נרשמה עלייה של 7.3%.