שתף קטע נבחר

 

CT200h: סוף סוף קומפקטית ללקסוס

כמו ב.מ.וו ואודי, רק נקי. דגם הכניסה של לקסוס יחשף בתערוכת ז'נבה עם הצהרה חד-משמעית - השוק האירופי מעוניין במכונית קומפקטית-היברידית-יוקרתית. אצלנו בתחילת 2011

לקסוס מציגה מכונית קומפקטית ראשונה, ומכוונת אותה ישירות עבור השוק האירופי. ה-CT200h שתוצג בתערוכת הרכב הבינלאומית של ז'נבה, מבוססת על מכונית התצוגה LF-Ch, אותה חשפה יצרנית מכוניות היוקרה בתערוכת פרנקפורט האחרונה, בלקסוס מסבירים כי הסיבה להשקת הדגם פשוטה - דרישה גוברת למכוניות יוקרה קומפקטיות, פלח שוק בו ממוקמות כרגע בעיקר אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 על שלל גרסאותיהן.

 

 


 

בלקסוס טוענים כי על אף שה-200 עושה שימוש בבסיס גלגלים ממוצע בקטגוריה, 260 ס"מ בלבד (שני ס"מ יותר מאודי A3, שישה פחות מב.מ.וו סדרה 1), לנוסעים מאחור מובטח מרחב מחייה ראוי. יש לציין כי בכל מקרה, הקומפקטית ההיברידית של לקסוס חולקת בסיס הגלגלים עם טויוטה אוריס - גרסת חמש הדלתות של הקורולה הפופולרית. אגב, גם גרסה היברידית לאוריס נחשפה כמכונית תצוגה בתערוכת פרנקפורט 2009.

 

בחרטומה של הלקסוס הקטנה יוצב מנוע 1.8 ליטר בנזין, לצד יחידה חשמלית כמובן. היצרנית היפנית אינה חושפת בינתיים נתוני הספק או ביצועים, אך יש להניח שמדובר ביחידה דומה עד זהה לזו שבפריוס והאוריס ההיברידיות של טויוטה - הספק משולב של 136 כ"ס. תיבת ההילוכים תהיה רציפה, וכמו במקרה של הפריוס, גם הלקסוס תוכל לנוע בעזרת המנוע החשמלי בלבד, עד לטווח של כשני קילומטרים ובמהירות של עד 45 קמ"ש. הנהג יוכל לבחור בין ארבעה מצבי נהיגה: "אקו" ו"נורמל" המכוונים לחיסכון,
"ספורט" ו"דינמי" המיועדים לנהיגה נמרצת יותר. 


 

כעת, לאחר שחשפה היברידית קומפקטית חדשה, הפכה לקסוס ליצרנית היוקרה בעלת מגוון הדגמים הידידותיים לסביבה הרחב ביותר בתעשיית הרכב. בלקסוס מבטיחים להתחיל בשיווק CT200h החדשה בסוף 2010. אלינו היא תגיע מספר חודשים לאחר מכן, בתחילת 2011.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לקסוס היברידית, לא גוש גבינה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים