שתף קטע נבחר

גם ישראייר עתרה שוב נגד טיסות אל על לאילת

חברת התעופה טוענת כי החלטת שר התחבורה עשויה לפגוע בה, ולגרום נזק בלתי הפיך שהנפגע העיקרי ממנו יהיה הצרכן. אתמול עתרה ארקיע בעניין לבג"ץ

יממה לאחר שחברת ארקיע עתרה לבג"ץ נגד החלטת משרד התחבורה לאשר לאל על להפעיל טיסות לאילת, גם חברת ישראייר הצטרפה היום (ג') מחדש למאבק בזירה המשפטית. ישראייר חידשה למעשה עתירה קודמת שהגישה באותו עניין בעבר.

 

"החלטת שר התחבורה לאפשר לאל על לטוס לאילת, לא רק שאינה תתרום לתחרות, היא אף עשויה לפגוע בה ולגרום לנזק בלתי הפיך שהנפגע העיקרי ממנה יהיה הצרכן", נטען בעתירה.

 

בעתירה - שהגישה ישראייר באמצעות עוה"ד יורם בונן, מרב שיבק וברק גליקמן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון - קובלת חברת התעופה על האופן שבו החליט שר התחבורה על מינויה של אל על כמובילה נקובה.

 

בישראייר טוענים כי ההחלטה שהשר קיבל נוגדת החלטה קודמת ומנומקת באותו עניין שהגישה לו רשות התעופה האזרחית באפריל 2009.

 "על פי הרשות אין כל צורך או מקום במינוי מוביל סדיר נוסף בקו נתב"ג-אילת ולכניסתה של אל על כמוביל סדיר נוסף תהיה השפעה פוגענית והרסנית. החלטת השר מתעלמת מהשאלה החשובה האם אכן קיים צורך במפעיל נוסף והאם כניסת אל על לקו אכן תועיל לאינטרס הציבורי", נטען.

 

מנכ"ל חברת ישראייר, עופר גרין: "ישראייר תומכת באופן מלא בקיומה של תחרות בריאה בענף התעופה. עם זאת, החלטת שר התחבורה, המתיימרת להגדיל את התחרות בשוק התעופה הפנים-ארצית, תפגע באופן קשה בתחרות בשוק התעופה כולו - הן הפנים-ארצי הן בקווים הבינלאומיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים