נינט מתעוררת
נינט טייב מגיעה לתיאטרון בפעם הראשונה עם ההפקה "אביב מתעורר" של בית ליסין, הכוללת גם סצינת סקס פרובוקטיבית. "בניגוד לדמות, אני איבדתי את התמימות מוקדם", היא אומרת
הרבה מצלמות הבהבו הבוקר (ג') בחדר החזרות של בית ליסין. ככה זה כשנינט טייב מגיעה לתיאטרון בפעם הראשונה ולא על תקן של קהל, אלא כשחקנית בהפקה "אביב מתעורר".
"יש המון קווי דמיון בין הדמות לביני. גם אני רוצה לבלוע את העולם וגם בי, כמו בה, יש סקרנות", אמרה טייב. "אני חושבת שבניגוד לדמות, אני איבדתי את התמימות מוקדם". על הכניסה לעולם התיאטרון אמרה טייב: "ביקשתי לעשות אודישן כמו כולם כי כך חשבתי שצריך להיות. הקבוצה המדהימה הזו חיבקה אותי ונתנה לי להרגיש ביטחון כמו בבית. זה מאוד מרגש".
קבוצת הצעירים של תיאטרון בית ליסין מעולם לא משכה אליה כל כך הרבה תשומת לב תקשורתית וחבל, כי מדובר בקבוצה של מוכשרים שהעלתה במהלך השנתיים האחרונות שש הפקות, ברובן מוזיקליות, שהצליחו להכניס אדרנלין וחדוות יצירה. הפעם, כאמור, הם חוזרים עם "אביב מתעורר", שתעלה על הבמה בבכורה ישראלית ב-22 באפריל לחמישים הצגות.
דרמת היצרים הצעירה הזו מבוססת על מחזה שכתב המחזאי פרנק וודקינד בסוף המאה ה-19 ונפסל בשל מה שנחשב כהשחתת מידותיו של הנוער. המחזה המקורי זכה לעדכון עכשווי לפני כשלוש שנים, כשעלה על במת ברודווי בגרסת מחזמר שכתבו המחזאי והתמלילן סטיבן סייטר והמוזיקאי דנקן שיק.
את הגרסה העברית תרגם ועבד דניאל אפרת וביים הבמאי והכוריאוגרף של קבוצת הצעירים, גלעד קמחי. גיבורי המחזמר הם שני נערים ונערה המתנסים בחוויות ראשוניות של תשוקה בעולם שמרני ורווי איסורים. המחזמר, שמיועד לקהל של צעירים, הוא כתב מחאה אנטי ממסדי שיוצא נגד הצביעות של עולם המבוגרים ונגד הפיכת המיניות לטאבו וקורא לאהבה חופשית. ההצגה כוללת גם סצינת סקס פרובוקטיבית.
טייב משחקת בהצגה את וונדלה, צעירה תמימה שמגלה את האהבה. לצדה בתפקידים הראשיים השחקן עידו רוזנברג והתגלית החדשה של תיאטרון בית ליסין, עדו בר טל, בוגר טרי של הסטודיו למשחק של ניסן נתיב. על העיבודים וההפקה המוזיקלית של המחזמר חתום אמיר לקנר. על התפאורה ערן עצמון.
"זהו מחזמר מאד שאפתני שלא דומה לשום דבר אחר", אמרה ציפי פינס, מנהלת תיאטרון בית ליסין, עם פתיחת מסיבת העיתונאים והדגישה כי היא שמחה על הצטרפותה של טייב לקבוצת הצעירים. "היא מביאה איתה איכויות אחרות", אמרה פינס.