שתף קטע נבחר

קמפיין חדש: ישראל - היעד התיירותי המועדף

משרד התיירות יוצא בקמפיין לעידוד תיירות הפנים והבחירה בחופשה בארץ כיעד מועדף בקיץ. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בחלון ההזדמנויות שנוצר, עם ביטול החופשות בטורקיה, צריך לבחור בישראל"

אז איפה אתם נופשים הקיץ? אולי בישראל?! משרד התיירות יעלה בשבוע הבא קמפיין לעידוד תיירות הפנים, תחת הסיסמא: דווקא עכשיו חופשה בישראל.

 

מטרת הקמפיין הינה לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר עם ביטול החופשות בטורקיה ולעודד את הקהל הישראלי להעדיף חופשה בישראל, על פני יעדים אחרים, תוך העלאת המודעות לאפשרויות הבילוי, הפנאי, האירועים, הפעילויות, הפסטיבלים והאטרקציות, בדגש על אירועי תרבות, קולינריה ונופש פעיל, הצפויים להתקיים ברחבי הארץ במהלך חודשי הקיץ.

 

הקמפיין, בעלות של כמיליון שקלים, יעלה לאוויר ביום ג' הקרוב, 22.6.10, ויפורסם ברדיו הארצי והאזורי ובמאות שלטי חוצות ברחבי הארץ, למשך שבועיים. הפרסום ייפנה את הציבור אל דף נחיתה באתר משרד התיירות, בו יהיו קישורים לאתרים רלוונטיים בהם התאחדות סוכני הנסיעות, התאחדות בתי המלון, רשות הטבע והגנים, אגודת אכסניות הנוער, מרכזי מידע, עמותות תיירות ועוד.

 

בימים הקרובים יושלם סבב פגישות מרתוני בין משרד התיירות לכלל גורמי התעשייה, על מנת לייצר מגוון מוצרים וחבילות תיירות שיענו לצרכי קהלים שונים.

 

"ישראל מהווה יעד תיירותי עבור תיירים ממדינות רבות בעולם, אשר בחרו בישראל וצפויים לבקר בה במהלך הקיץ וליהנות משלל האירועים, האטרקציות ומוקדי התיירות, וצריכה להיות יעד מועדף על ידי ישראלים רבים ככל האפשר", אמר שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב. "בחלון ההזדמנויות שנוצר, עם ביטול החופשות בטורקיה והמלחמה על לבו של התייר הישראלי, מתגייסים משרד התיירות ותעשיית התיירות למשימה ולהביא את הישראלים לבחור, דווקא עכשיו, בחופשה בישראל".

 

יותר משליש מהנופשים יצאו השנה לחופשה באילת

סקר תיירות פנים 2010 שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור משרד התיירות, מצא כי 52% מהנשאלים יצאו לנופש בארץ המהלך השנה האחרונה, 35% מהם, יצאו לנופש רק בישראל. עוד מצא הסקר, אשר נערך בקרב 800 מרואיינים בגיל 18 ומעלה, כי היוצאים לנופש בישראל יצאו כדי לנוח (57%), לחופשה אקטיבי (22%) ולחופשה כפרית (11%). מרבית הנופשים יצאו לחופשה בת 3-2 לילות. יותר משליש יצאו השנה לחופשה באילת (35%), צפון הארץ (36%) וים המלח (15%). 90% מהנשאלים הביעו שביעות רצון גובהה בחופשתם האחרונה בארץ.

 

יש לציין כי הקמפיין הינו חלק מסדרת פעולות שיווק, אותן מבצע משרד התיירות במהלך כל ימות השנה, במטרה לחזק את תעשיית התיירות המקומית ולעודד את הישראלים לבחור בחופשה בישראל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך קמפיין שיווקי לתיירות בישראל
מומלצים