"האני מאמין" של שר התיירות: הקהילה האוונגלית
משרד התיירות ישקיע 40 מיליון שקל לשיווק ישראל בעולם כיעד תיירות אטרקטיבי בחודשים אוקטובר-ינואר, עם דגש על הקהילות האוונגליות שבה, להערכת המשרד, קיים פוטנציאל רב
משרד התיירות פותח את עונת החורף 2010/1 בתיירות הנכנסת, בקמפיין נרחב בהשקעה כוללת של למעלה מ-40 מיליון שקלים, עד לסוף שנת 2010. תקציב נוסף יופנה לטובת הקמפיין גם בתחילת שנת 2011, בהתאם ליעד המשרד לשנה זו העומד על 3.7 מיליון תיירים בשנה כולה.
משרד התיירות מציג:
צליינים במקום דוגמניות
דני שדה
שר התיירות החדש, סטס מיסז'ניקוב, מתכנן לשנות את שיטת השיווק של ישראל בעולם: "אנחנו ארץ הקודש – בחורות יפות וחופי ים יש גם לשכנים שלנו"
בקמפיין יושם דגש על מיתוג ישראל כארץ הקודש ובמרכזה ירושלים, כאשר בארה"ב ובמדינות נוספות תהיה פניה ממוקדת ומשמעותית לקהילות האוונגליות. משרד התיירות שם לו למטרה להגדיל את מספר התיירים מהקהילה האוונגלית, שבה קיים להערכת המשרד פוטנציאל רב שטרם מוצה. הקמפיין בעונת החורף ילווה בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדלת קיבולת המושבים בטיסות לישראל, תדירותם והכנסתם של קווי תעופה חדשים לפעילות בישראל.
"הגידול בתנועת התיירות לישראל בעונת החורף הוא בעל חשיבות רבה למינוף תעשיית התיירות בשנת 2011", אמר שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב. "מאחר והחורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם, אנו פועלים לכך שתיירות החורף תתבסס ותתייצב כחלק משמעותי ממוצר התיירות של ישראל".
על פי נתוני משרד התיירות, עד לחודש אוגוסט, כולל, ביקרו בישראל 2.2 מיליון תיירים. ממדינות ארה"ב וקנדה הגיעו לישראל כ-480 אלף תיירים (גידול של כ-17 אחוז לעומת התקופה המקבילה בשנת 2009), מרוסיה הגיעו כ-330 אלף תיירים (גידול של כ-55 אחוז), מגרמניה 113 אלף (29 אחוז), צרפת 200 אלף (7 אחוז), איטליה 106 אלף (43 אחוז), אנגליה כ-120 אלף (5 אחוז), פולין 86, אלף (40 אחוז), אוקראינה 52 אלף (33 אחוז) וקוריאה 30 אלף (111 אחוז).
סומנו כיעד אסטרטגי. אוונגליסטים מדר' קוריאה
צילום: איי אף פי
מומלצים