עכשיו אצל רמי לוי: לחם, חלב ופוליסת ביטוח
לראשונה בישראל: רשת שיווק תמכור בסניפיה ביטוח לרכב, לדירה ולמשכנתה. היזמים, רמי לוי ו"שלמה חברה לביטוח", מבטיחים 10% הנחה על הפוליסה שברשות הלקוח
מעכשיו אפשר להוסיף לרשימת הקניות בסופר, בין העגבניות לנייר הטואלט, גם פוליסת ביטוח. רמי לוי, בעלי רשת המזון רמי לוי – שיווק השקמה, מבטיח לציבור לקוחותיו לא רק עוף או דבש בשקל אחד, אלא גם "מהפכה בעולם הביטוח".
עוד על עסקי רמי לוי:
- רמי לוי יקבל רישיון מפעיל סלולרי
החל מהשבוע יימכרו בסניפי הרשת פוליסות ביטוח לרכב, לדירה ולמשכנתה, וזאת, לדברי לוי, במחיר נמוך ב10%- בהשוואה לכל פוליסה קיימת שבידי הלקוח, כאשר תנאי הפוליסות יהיו זהים לאלו הקיימים אצל הלקוח.
ל"ממון" נודע כי לוי, בשותפות עם "שלמה חברה לביטוח" שבבעלות שלמה שמלצר, בעלי קבוצת הרכב sixt, הקים סוכנות ביטוח "שווקים פיננסים" שתמכור פוליסות ביטוח בסניפי הרשת. בנוסף רכשה החברה את מספר הסלולר "כוכבית פוליסה" (*פוליסה) לחיוג מקוצר ישיר לסוכן בסניף הרשת.
"גם בביטוח אני רוצה לתת ללקוחות את המוצר הזול ביותר ללא פשרה באיכות", אמר לוי ל"ממון". "הצרכנים שלי חכמים, מוּטי מחיר ויודעים לקנות בזול. פוליסת ביטוח ממוצעת לרכב עולה לשנה כ-4,000 שקל. מי שירכוש אצלי ייהנה מחיסכון של 400 שקל לשנה, ועוד כ-250 שקל לשנה בביטוח הדירה. מדובר בסכום לא מבוטל למשפחה. עוברים אצלי ברשת יותר ממיליון לקוחות בחודש, כך שהפוטנציאל גדול.
"החזון שלי הוא למכור ללקוח שירותים בכל תחום: ביטוח, סלולר ועוד. ייתכן שבעתיד נחשוב על שיתוף פעולה עם קבוצת שמלצר גם בתחום מכירת הרכב". שוק הביטוח הכללי מוערך בישראל ב-2.4 מיליארד שקל, כך שאם "המהפכה" תצליח מדובר בתוספת הכנסה נכבדה ללוי והבטחה לתנועת לקוחות נוספת לסניפים.
את המיזם מצד חברת הביטוח מובילים טובי שמלצר, בנו של שלמה שמלצר, המשמש כסמנכ"ל שיווק ב"שלמה חברה לביטוח", וצבי ליבושור, מנכ"ל החברה, שאמר ל"ממון" כי "מדובר במהפכה בקמעונאות ובביטוח, הן מבחינת המחיר והן בעובדה שהלקוח יפגוש את סוכן הביטוח שלו בכל קנייה בסופר".
המיזם מתבסס על המודל של טסקו, רשת סופרים ענקית מבריטניה, המשווקת שירותי ביטוח בסניפיה. בבריטניה 18% מהביטוחים נמכרים ברשתות השיווק. גם רשת מרקס אנד ספנסר מוכרת ביטוחים. יועצת השיווק האסטרטגית למיזם היא ד"ר מיכאלה אלרם.
הסוכנות החדשה פועלת החל מסוף השבוע האחרון בסניף של רמי לוי במודיעין ובהמשך תתפרס בשאר הסניפים. בעתיד יימכרו גם ביטוחי בריאות. בתוך הסניף של רמי לוי במודיעין הוקמה "מיני סוכנות ביטוח," שאותה מאיישים סוכן ביטוח מורשה מטעם חברת שלמה, שתי פקידות וסוכני מכירות. כל הסניף ועגלות הקניות כוסו בשלטים המבשרים על המהפכה.
ואיך תתבצע המכירה? הלקוחות שיש בידם פוליסות של חברות מתחרות יתבקשו להביא אותן לסניף. פרטי הפוליסה יוכנסו למאגר המידע של החברה, ולפני מועד פקיעתן תישלח ללקוח הודעה כי הוא מוזמן לרכוש את הפוליסה החדשה המוזלת. במקביל יימכרו בסניף פוליסות חדשות של שלמה לכל דורש. "אם לקוח ידרוש לרכוש פוליסה של חברה אחרת, נמכור לו באותה הנחה", אומר טובי שמלצר. "אנחנו משווקים גם פוליסות של הפניקס, מנורה ושומרה. ייתכן שבעתיד נציע גם ביטוח מורכב יותר לרכב, שיכלול אחריות מעבר לאחריות היצרן לרכב וגם שירות במוסכים של הקבוצה".
הכתבה פורסמה במוסף "ממון"